درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41720صفحه نخست » مقالات روابط عمومیپنجشنبه، 3 تیر 1400 - 20:04
5 نکته هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی فناوری
در اینجا پنج نکته وجود دارد که مشاغل فناوری می توانند در کمپین های روابط‌عمومی فناوری خود بگنجانند و به مشتریان جدید بالقوه برسند:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا پنج نکته وجود دارد که مشاغل فناوری می توانند در کمپین های روابط‌عمومی فناوری خود بگنجانند و به مشتریان جدید بالقوه برسند:

1. کانال درست را انتخاب کنید
به روزرسانی های منظم با محتوای با کیفیت باعث جذب مشتری می شود و به شما در ایجاد برند، شهرت و افزایش فروش کمک می کند. لینکداین تنظیمات دوستانه ترین B2B را برای فعالیتهای روابط عمومی در زمینه فناوری ارائه می دهد. توئیتر چالش انتقال اخبار شما را به صورت مختصر و موجز ارائه می دهد اما همچنین می تواند به سازمان شما اجازه دهد تا با چهره ای جذاب تر و دوستانه تر مواجه شود.

ممکن است بسترهای نرم افزاری مانند فیسبوک برای سازمان بزرگی که درگیر مشتری های اصلی B2B هستند، مهم و مناسب نباشد. با این حال، اگر سازمان شما در حال استخدام است و می خواهد نشان دهد که محل کار بسیار خوبی است، یا اگر در کمپین های CSR (مسئولیت اجتماعی) شرکت می کنید،
فیسبوک می تواند راهی عالی برای برقراری ارتباط با مزایای اینها و بازاریابی شرکت تان به عنوان سازمان دلسوز باشد.

2. کانال و مخاطبان آن را به روز نگه دارید
پس از تصمیم گیری در مورد کانال های صحیح برای شغل خود، مهم است که لحنی را انتخاب کنید تا پیام شما برای سایر کاربران جذاب باشد.

3. هدف خود را برای رسیدن به ارزش افزوده بیشتر تنظیم کنید
رسانه های اجتماعی با دنبال کردن رهبران فکری در صنعت فناوری و جلب توجه آنها به محتوای شما، فرصتی مناسب برای ایجاد پروفایل خود را به شما می دهند. بازخورد یا به اشتراک گذاری مطالب شما توسط افراد مشهور در صنعت کاملاً کودتای رسانه های اجتماعی است که می تواند به شما کمک کند به هزاران مشتری بالقوه جدید در سراسر جهان برسید و به عنوان یک تأیید برای تجارت خود عمل کنید.

 

همچنین، اگر می خواهید یک نمایه رسانه ای قوی برای مشاغل خود ایجاد کنید، می توانید از کانال های رسانه های اجتماعی مانند توییتر برای شناسایی روزنامه نگاران پیشرو در صنعت فناوری استفاده کنید و با آنها ارتباط مستقیم برقرار کنید تا آنها را به عنوان اعلانات و مطالب مورد علاقه خود مورد استفاده قرار دهید.

4- بر عملکرد پست خود نظارت کنید
پس از شروع به ارسال در رسانه های اجتماعی، می خواهید بدانید که آیا این مؤثر است یا خیر. همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نرم افزار تحلیلی گسترده ای ارائه می دهند، بنابراین می توانید نحوه عملکرد محتوای خودتان را ببینید. اگر می خواهید یک محصول یا خدمات را چندین بار در طول یک کمپین ادامه دهید، هر بار با پست های رسانه های اجتماعی جدید همراه شوید تا همه چیز تازه شود.

5- پست پشت سر هم مطالب، کلید شکست است
آیا تا به حال در صفحه اصلی رسانه های اجتماعی خود، چندین پست را پشت سر هم از یک شخص یا شرکت مشاهده کرده اید؟ به یاد داشته باشید که چقدر آزار دهنده است؟ در استراتژی رسانه های اجتماعی روابط عمومی فناوری خود اشتباه نکنید و در نتیجه پیروان خود را از دست ندهید. یک پست در روز در لینکدین و فیس بوک و چند توییت در روز کافی است.

 

توسط: کمیت

ترجمه: حنانه باقریان
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد