درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 10:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41654صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 20 بهمن 1398 - 07:22
نحوه دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان
نویسنده: Francesco Pecoraro - استراتژی رقابتی با رشته های اصلی آن در تجزیه و تحلیل رقبا، موقعیت یابی استراتژیک و تجزیه و تحلیل صنعت، اکنون بخش پذیرفته شده ای از شیوه های مدیریت مشترک است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| علاقه به مدیریت نمونه کارها طی چند سال گذشته افزایش یافته است. زیرا سازمان ها به طور فزاینده ای به فرآیندهای استراتژی کارآمد برای رفع چالش های موجود در محیط در حال تغییر خود نیاز دارند. اساساً، سازمانها به منظور افزایش بقا، به طور فزاینده ای به نوآوری نیاز دارند. مدیریت نمونه کارهای پروژه برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان، امکان هماهنگی یک یا چند نمونه کارها را فراهم می کند.

اجرای استراتژی
برای اجرای استراتژی شرکت یا سازمان، مهم است که یک فرایند استراتژی عملی شود. در حقیقت، یک استراتژی مهم است زیرا به تعیین مأموریت/ اهداف و سیاستهای مورد نیاز کمک می کند.

امروزه شرکتها و سازمانها طرحی از اقدام ایجاد می کنند که به دستیابی به یک هدف خاص کمک می کند. این طرح اغلب به عنوان یک استراتژی تعریف می شود. خوشبختانه، سازمانها آموخته اند که موقعیت خود را در بازار تعریف کنند، محیطهای رقابتی خود را تحلیل کنند تا مزیت رقابتی و شرکتی بدست آورند. سرانجام، آنها همچنین تهدیدهای مربوط به حفظ این مزیت را درک کرده اند.

تحول استراتژیک بدون دخالت عمیق مدیریت ارشد در مدیریت پروژه نمی تواند انجام شود.

استراتژی رقابتی
استراتژی رقابتی یک برنامه بلند مدت است که یک شرکت/ سازمان برای به دست آوردن مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود در یک صنعت خاص ایجاد می کند. در اصل، هدف این کار، ایجاد موقعیت دفاعی با ایجاد بازده برتر سرمایه گذاری (ROI) است.

این نوع استراتژی ها وقتی صنعت بسیار رقابتی است و مصرف کنندگان تقریباً محصولات مشابهی برای خرید دارند می توانند واقعاً مفید باشند.

به گفته پورتر، استراتژی رقابتی با رشته های اصلی آن در تجزیه و تحلیل رقبا، موقعیت یابی استراتژیک و تجزیه و تحلیل صنعت، اکنون بخش پذیرفته شده ای از شیوه های مدیریت مشترک است. اتصال یک شرکت به محیط زیست، جوهر تدوین استراتژی رقابتی است. اصولاً محیط به صنعت یا صنایعی اطلاق می شود که شرکت در آن فعالیت می کند، از جمله نیروهای اقتصادی و اجتماعی.

یادت باشه
تجارت می تواند پیچیده باشد، اما با درک ترتیب استراتژی ها و مشکلات، راه حل ها به احتمال زیاد شناسایی می شوند. مدیریت نمونه کارهای پروژه، امکان دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان را فراهم می آورد. سرانجام، امروز بنگاه های پیشرو در یک صنعت خاص کسانی هستند که از محیط در حال تغییر (جهانی سازی، تغییر تکنولوژی و غیره) استفاده کرده اند. این بنگاهها با یکدیگر متفاوت رقابت می کنند و از همه مهمتر در مدل تجاری خود نوآور هستند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد