درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 22:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41572صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 19 شهریور 1400 - 11:16
اثرات جملات قصار در روابط
برای اثرپذیری جملات مثبت از جهت ارتباطات، باید طبق همان جملات راهی را در نظر بگیریم و آرام آرام خود را در آن راه قرار داده و در آن حرکت کنیم و البته باید سعی مان بر این باشد که به همان میزان که نکات مثبت خود را می بینیم به نکات مثبت اطرافیان نیز نگاه کنیم و به رفتارهای توام با خرد و دانش آنان که اتفاقا مثبت نیز می تواند باشد احترام گذاشته و با بیان آن به فرد مخاطب، او را نیز بیشتر در این مسیر مثبت قرار دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تمام ماهیت و زندگی انسان بر اساس افکار و برنامه ریزی های ذهنی او شکل می گیرد و انسان به این باور رسیده است که با سعی در افکار مثبت می تواند روند بهتری را نیز در زندگی خود پیش بگیرد.
 
 حال اگر این تفکر را داشته باشیم که تکرار جملات مثبت به تنهایی نمی توانند اثر مثبتی بر روی روان ما داشته باشند و صرفاً فرد را وادار می کنند مانند طوطی کلماتی را بیان کند که هیچ اثر روانی ندارد، قطعاً در اشتباه هستیم.
 
 اگر فردی روز خود را با دشنام، دعوا و یا حرف هایی که بار منفی دارند آغاز کند قطعاً تمام انرژی روانی خود را معطوف به سمت بار منفی، وضعیت کسالت آور و احساس ناخوشایند سوق است.
 
 به همان میزان تکرار جملات مثبت نیز هر چند از روی ادب و احترام باشد می تواند در روحیه، احساس و شخصیت فرد و همچنین انرژی مثبت و رو به رشد او تاثیر داشته باشد و روزی سرشار از شادی و شعف را به وجود آورد.
 
 پیشنهادِ اثرگذاران در حوزه های اجتماعی و ارتباطی امروزه این است که اگر ما بتوانیم فهرستی از نکات مثبت خود تهیه نموده و از افرادی که با آنها معاشرت های طولانی داریم و آنها ما را می شناسند بخواهیم، نکات مثبتی که از ما می دانند را برایمان شرح دهند، این خود موجب می شود که احساس خوشایندی به خود و فعالیت های مثبت مان بیشتر پیدا کنیم.
 
 پس برای اثرپذیری جملات مثبت از جهت ارتباطات، باید طبق همان جملات راهی را در نظر بگیریم و آرام آرام خود را در آن راه قرار داده و در آن حرکت کنیم و البته باید سعی مان بر این باشد که به همان میزان که نکات مثبت خود را می بینیم به نکات مثبت اطرافیان نیز نگاه کنیم و به رفتارهای توام با خرد و دانش آنان که اتفاقا مثبت نیز می تواند باشد احترام گذاشته و با بیان آن به فرد مخاطب، او را نیز بیشتر در این مسیر مثبت قرار دهیم.
 
 در آخر اینکه بدانیم بیان جملات مثبت روزانه به عنوان شکرگزاری و سپاسگزاری از آنچه که هستیم، آنچه که به دست آورده ام، آنچه که دوستانمان به ما لطف داشته اند و آنچه که لطف پروردگار بوده است نیز، همه و همه باعث احساس خوشایندی در آغاز هر لحظه از زندگی ما می تواند باشد.
 
 پس در طول زندگی و  در روابط خود با دیگران، باید به تمامی نکات گفتاری و رفتاری خود و دیگران، توجه نمود و امواج مثبت ساطع شده را منعکس و متقابلا از آنان جذب نمود.

 

منبع: francescopecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد