درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:55   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41552صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1398 - 23:29
رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط عمومی رسانه مدار باشند
رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان: مدیران روابط‌عمومی رسانه مدار و متولی امر اطلاع رسانی باشند و نه متصدی آن.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط‌عمومی رسانه مدار و متولی امر اطلاع رسانی باشند و نه متصدی آن.

به گزارش شارا، رییس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان در نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل استان سمنان از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی خواست رسانه محور و رسانه مدار باشند و نه رسانه دار.


حبیب الله خجسته پور با بیان تفاوت های عملکردی میان روابط عمومی ها و خبرگزاری ها گفت: از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان انتظار داریم بجای رسانه ها، تحلیل گر اخبار خود نباشند.


وی با تاکید بر لزوم گذر روابط عمومی ها، از سنتی به دیجیتال گفت: همه مدیران روابط عمومی ها و نیز خبرنگاران رسانه ها نیازمند آموزش هستند.


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، معاون سیاسی استاندار سمنان همچنین بر لزوم تعامل میان خبرنگاران و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف اند در مقابل انتشار اخبار خلاف واقع یا علیه یک دستگاه اجرایی، در گام اول نسبت به انتشار تکذیبیه و یا جوابیه اقدام و در صورت نیاز به انجام اقدامات قضایی، حتما این مهم ضمن طرح در شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان و با تایید این شورا انجام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد