درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41552صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1398 - 22:53
رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط عمومی رسانه مدار باشند
رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان: مدیران روابط‌عمومی رسانه مدار و متولی امر اطلاع رسانی باشند و نه متصدی آن.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان: مدیران روابط‌عمومی رسانه مدار و متولی امر اطلاع رسانی باشند و نه متصدی آن.

به گزارش شارا، رییس شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان در نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل استان سمنان از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی خواست رسانه محور و رسانه مدار باشند و نه رسانه دار.


حبیب الله خجسته پور با بیان تفاوت های عملکردی میان روابط عمومی ها و خبرگزاری ها گفت: از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان انتظار داریم بجای رسانه ها، تحلیل گر اخبار خود نباشند.


وی با تاکید بر لزوم گذر روابط عمومی ها، از سنتی به دیجیتال گفت: همه مدیران روابط عمومی ها و نیز خبرنگاران رسانه ها نیازمند آموزش هستند.


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، معاون سیاسی استاندار سمنان همچنین بر لزوم تعامل میان خبرنگاران و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف اند در مقابل انتشار اخبار خلاف واقع یا علیه یک دستگاه اجرایی، در گام اول نسبت به انتشار تکذیبیه و یا جوابیه اقدام و در صورت نیاز به انجام اقدامات قضایی، حتما این مهم ضمن طرح در شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان و با تایید این شورا انجام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد