درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 14:28   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41546صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 29 بهمن 1398 - 16:15
فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"
همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، «چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران» با موضوع "مسئولیت اجتماعی"، 29 اردیبهشت ماه 1399 برگزار می شود.
  

 

چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران
29 اردیبهشت 1399 - تهـــران

با موضوع: مسئولیت اجتماعی


سازمانها و شرکت ها باید مسئولیت اجتماعی (CSR) را به عنوان بخشی از روند مداوم ایجاد ارزش طولانی مدت ببینید. هر کاری که انجام می شود باید به بهبود شهرت شرکت و سازمان کمک کند و همه مشتریان و ذینفعان را ترغیب کند تا در کنار موسسه و از آن حمایت کنند. موسسه ای که از جامعه خود سوءاستفاده می کند و مردم را نادیده می گیرد نه تنها بی اعتبار و رسوا می شود بلکه شهرت خود را از دست داده و از چرخه حیات نیز خارج و سرانجام نابود می شود.

محورهای رخداد

- مسئولیت اجتماعی شرکت، ارزش دارایی تجاری و مزیت رقابتی

- معیارهای نامرئی و برخورد فرآیند مسئولیت اجتماعی با ارزش های اخلاقی
- ارتباطات مسئولیت اجتماعی
- اهمیت و نقش روابط عمومی در ارتقاء و پایداری CSR
- تدوین، اجرا و توسعه استراتژی، برنامه و کمپین CSR
- محدودیت های گزارش دهی CSR و نقش روابط عمومی

- جوامع محلی، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی

- مسئولیت اجتماعی در ایران: مطالعات، تجربه ها، شواهد و دیدگاه ها

- مسئولیت اجتماعی: آینده روابط عمومی و تجارت

 

جوایز
جوایز مسئولیت اجتماعی پایدار به دنبال شناسایی و معرفی بهترین اقدامات و ابتکارات پایداری است. هدف دبیرخانه رخداد روابط عمومی این است که از کسانی که نوآوری واقعی را در پایداری سازمان ها و شرکت ها به نمایش می گذارند و کسانی را که پایداری را در قلب مشاغل خود به کار می گیرند، معرفی کرده و به آنها پاداش دهد.

 

جوایز بالقوه حرفه شما می تواند شامل موارد زیر باشد:

- نشان عالی مسئولیت اجتماعی

- جایزه عالی CSR
- جایزه سال CSR

- جایزه مسئولیت اجتماعی پایدار
 

دبیرخانه رخداد روابط عمومی معتقد است که این جوایز نه تنها باعث می شود تجارت خوب حس شود بلکه الهام بخش برای موج بعدی ایده های نوآورانه و راهبردهای خلاقانه است.

علاقمندان به حضور در این بخش، می توانند سوابق و مستندات خود را به نشانی دبیرخانة ارسال نمایند.

ویژه نامه رخداد
به همین مناسبت ویژه نامه ای با موضوع "مسئولیت اجتماعی" منتشر می شود که علاقمندان می توانند ضمن ارایة نظرات ارزشمندشان در قالب های مختلف، در انتشار آن مشارکت نمایند.

چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران از مشارکت سازمان ها و شرکت ها در برگزاری این رویداد علمی استقبال می کند.

راه های تماس
تلفن های دبیرخانه: 77 ـ 88617576
دورنگار: 88602308
وب سایت: www.irancpr.ir | www.shara.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com
تلگرام: https://telegram.me/sharaPR

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد