درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 13:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41546صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 29 بهمن 1398 - 11:45
فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"
همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، «چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران» با موضوع "مسئولیت اجتماعی"، 29 اردیبهشت ماه 1399 برگزار می شود.
  

 

چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران
29 اردیبهشت 1399 - تهـــران

با موضوع: مسئولیت اجتماعی


سازمانها و شرکت ها باید مسئولیت اجتماعی (CSR) را به عنوان بخشی از روند مداوم ایجاد ارزش طولانی مدت ببینید. هر کاری که انجام می شود باید به بهبود شهرت شرکت و سازمان کمک کند و همه مشتریان و ذینفعان را ترغیب کند تا در کنار موسسه و از آن حمایت کنند. موسسه ای که از جامعه خود سوءاستفاده می کند و مردم را نادیده می گیرد نه تنها بی اعتبار و رسوا می شود بلکه شهرت خود را از دست داده و از چرخه حیات نیز خارج و سرانجام نابود می شود.

محورهای رخداد

- مسئولیت اجتماعی شرکت، ارزش دارایی تجاری و مزیت رقابتی

- معیارهای نامرئی و برخورد فرآیند مسئولیت اجتماعی با ارزش های اخلاقی
- ارتباطات مسئولیت اجتماعی
- اهمیت و نقش روابط عمومی در ارتقاء و پایداری CSR
- تدوین، اجرا و توسعه استراتژی، برنامه و کمپین CSR
- محدودیت های گزارش دهی CSR و نقش روابط عمومی

- جوامع محلی، روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی

- مسئولیت اجتماعی در ایران: مطالعات، تجربه ها، شواهد و دیدگاه ها

- مسئولیت اجتماعی: آینده روابط عمومی و تجارت

 

جوایز
جوایز مسئولیت اجتماعی پایدار به دنبال شناسایی و معرفی بهترین اقدامات و ابتکارات پایداری است. هدف دبیرخانه رخداد روابط عمومی این است که از کسانی که نوآوری واقعی را در پایداری سازمان ها و شرکت ها به نمایش می گذارند و کسانی را که پایداری را در قلب مشاغل خود به کار می گیرند، معرفی کرده و به آنها پاداش دهد.

 

جوایز بالقوه حرفه شما می تواند شامل موارد زیر باشد:

- نشان عالی مسئولیت اجتماعی

- جایزه عالی CSR
- جایزه سال CSR

- جایزه مسئولیت اجتماعی پایدار
 

دبیرخانه رخداد روابط عمومی معتقد است که این جوایز نه تنها باعث می شود تجارت خوب حس شود بلکه الهام بخش برای موج بعدی ایده های نوآورانه و راهبردهای خلاقانه است.

علاقمندان به حضور در این بخش، می توانند سوابق و مستندات خود را به نشانی دبیرخانة ارسال نمایند.

ویژه نامه رخداد
به همین مناسبت ویژه نامه ای با موضوع "مسئولیت اجتماعی" منتشر می شود که علاقمندان می توانند ضمن ارایة نظرات ارزشمندشان در قالب های مختلف، در انتشار آن مشارکت نمایند.

چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران از مشارکت سازمان ها و شرکت ها در برگزاری این رویداد علمی استقبال می کند.

راه های تماس
تلفن های دبیرخانه: 77 ـ 88617576
دورنگار: 88602308
وب سایت: www.irancpr.ir | www.shara.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com
تلگرام: https://telegram.me/sharaPR

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد