درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41538صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1398 - 10:14
نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رییس حوزه هنری استان
همکاری دانشگاه علوم پزشکی و حوزه هنری کردستان می تواند در جهت ارتقاء فعالیت های فرهنگی و پزشکی و سلامتی کارکنان بسیار تاثیر گذار باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همکاری دانشگاه علوم پزشکی و حوزه هنری کردستان می تواند در جهت ارتقاء فعالیت های فرهنگی و پزشکی و سلامتی کارکنان بسیار تاثیر گذار باشد.
 
 به گزارش شارا، دکتر آرزو فلاحی مدیر روابط‌عمومی علوم پزشکی کردستان در دیدار با امین مرادی رییس حوزه هنری کردستان با اشاره به جایگاه موفق دانشگاه علوم پزشکی کردستان به بیان دستاوردهای مهم دانشگاه در حوزه های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی پرداخت.
 وی ضمن تبیین ظرفیت ها، پتانسیل و برنامه های دانشگاه در راستای گسترش تعاملات فرهنگی هنری به برخی از زمینه های همکاری اشاره کرد.
 
 وی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه ، تاثیر تلفیق هنر با علم پزشکی را بسیار تاثیرگذار دانسته و گفتند نیاز پزشکی به هنر به مراتب بیشتر از نیاز هنر به پزشکی است.
 
 دکتر فلاحی در ادامه خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب به‌عنوان یک الگو و مانیفست پیشرفت از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و اکنون جامعه پزشکی با پیشگامی در حوزه پژوهش و درمان می‌تواند در تحقق این بیانیه مؤثر باشند و در این راستا حوزه هنری هم می تواند با تلفیقی از هنر و کارهای فرهنگی به پیشرفت در این زمینه به ما کمک کند و با تعامل بین این دستگاه در راستای هر چه بهتر برنامه ها پیش از پیش بهتر قدم برداریم.
 
 به گزارش خبرنگار آفتاب دل، در این دیدار ضمن بررسی مشکلات و کاستی ها، راهکارهای به حداقل رساندن کمبودها و توسعه بیش از پیش تعاملات و همکاری های دوسویه مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد