درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 03:41   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41523صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 7 بهمن 1398 - 15:11
روابط عمومی ها پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی هستند
کردستان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: نقش روابط‌عمومیها در هر سازمانی بسیار قابل اهمیت است و این حوزه پل ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان را تشکیل می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کردستان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: نقش روابط‌عمومیها در هر سازمانی بسیار قابل اهمیت است و این حوزه پل ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان را تشکیل می دهند.

به گزارش شارا، جعفر عبدالملکی امروز (۷ بهمن) در دیدار با شورای روابط عمومی های استان کردستان ضمن اشاره به اینکه روابط عمومی یک هنر است، اظهار کرد: امروزه در تمام جهان روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم مطرح می کنند و همین مسئله نقش این حوزه را پرنگ تر می کند.


وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید مدیریت تصویر داشته باشند، عنوان کرد: توسعه و رشد در هر سازمانی نیازمند یک روابط عمومی قوی است و بر همین اساس مسئولین باید با دقت به این مسئله توجه بکنند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان این مهم که روابط عمومی ها پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی هستند، افزود: نقش روابط عمومی ها در هر سازمانی بسیار قابل اهمیت است و این حوزه پل ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان را تشکیل می دهند.


عبدالملکی گفت: روابط عمومی نباید توجیه گر باشد بلکه باید آشتی، تفاهم و هم افزایی را با به کار بردن ایده های خلاقانه به وجود آورد.


وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه دانش، هنر و رفتار سازمانی سه مولفه اصلی یک روابط عمومی خوب است، خاطرنشان کرد: ارتباط چهره به چهره با مردم کمتر شده و این مهم جای خود را به رسانه ها داده است که بر همین اساس روابط عمومی ها باید مهارت کافی در امر رسانه داشته باشند.


به گزارش ایسنا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در پایان با اشاره به اینکه این سازمان در راستای آموزش به روابط عمومی ها آمادگی کامل را دارد، یادآور شد: نقش و جایگاه حوزه روابط عمومی ها در یک سازمان بسیار قابل اهمیت است و برای اثبات این اهمیت باید مهارت لازم را کسب کرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد