درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 09:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41523صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 7 بهمن 1398 - 15:11
روابط عمومی ها پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی هستند
کردستان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: نقش روابط‌عمومیها در هر سازمانی بسیار قابل اهمیت است و این حوزه پل ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان را تشکیل می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کردستان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: نقش روابط‌عمومیها در هر سازمانی بسیار قابل اهمیت است و این حوزه پل ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان را تشکیل می دهند.

به گزارش شارا، جعفر عبدالملکی امروز (۷ بهمن) در دیدار با شورای روابط عمومی های استان کردستان ضمن اشاره به اینکه روابط عمومی یک هنر است، اظهار کرد: امروزه در تمام جهان روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم مطرح می کنند و همین مسئله نقش این حوزه را پرنگ تر می کند.


وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید مدیریت تصویر داشته باشند، عنوان کرد: توسعه و رشد در هر سازمانی نیازمند یک روابط عمومی قوی است و بر همین اساس مسئولین باید با دقت به این مسئله توجه بکنند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان این مهم که روابط عمومی ها پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی هستند، افزود: نقش روابط عمومی ها در هر سازمانی بسیار قابل اهمیت است و این حوزه پل ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان را تشکیل می دهند.


عبدالملکی گفت: روابط عمومی نباید توجیه گر باشد بلکه باید آشتی، تفاهم و هم افزایی را با به کار بردن ایده های خلاقانه به وجود آورد.


وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه دانش، هنر و رفتار سازمانی سه مولفه اصلی یک روابط عمومی خوب است، خاطرنشان کرد: ارتباط چهره به چهره با مردم کمتر شده و این مهم جای خود را به رسانه ها داده است که بر همین اساس روابط عمومی ها باید مهارت کافی در امر رسانه داشته باشند.


به گزارش ایسنا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در پایان با اشاره به اینکه این سازمان در راستای آموزش به روابط عمومی ها آمادگی کامل را دارد، یادآور شد: نقش و جایگاه حوزه روابط عمومی ها در یک سازمان بسیار قابل اهمیت است و برای اثبات این اهمیت باید مهارت لازم را کسب کرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد