درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41523صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 7 بهمن 1398 - 15:11
روابط عمومی ها پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی هستند
کردستان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: نقش روابط‌عمومیها در هر سازمانی بسیار قابل اهمیت است و این حوزه پل ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان را تشکیل می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کردستان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: نقش روابط‌عمومیها در هر سازمانی بسیار قابل اهمیت است و این حوزه پل ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان را تشکیل می دهند.

به گزارش شارا، جعفر عبدالملکی امروز (۷ بهمن) در دیدار با شورای روابط عمومی های استان کردستان ضمن اشاره به اینکه روابط عمومی یک هنر است، اظهار کرد: امروزه در تمام جهان روابط عمومی را به عنوان هنر هشتم مطرح می کنند و همین مسئله نقش این حوزه را پرنگ تر می کند.


وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید مدیریت تصویر داشته باشند، عنوان کرد: توسعه و رشد در هر سازمانی نیازمند یک روابط عمومی قوی است و بر همین اساس مسئولین باید با دقت به این مسئله توجه بکنند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان این مهم که روابط عمومی ها پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی هستند، افزود: نقش روابط عمومی ها در هر سازمانی بسیار قابل اهمیت است و این حوزه پل ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان را تشکیل می دهند.


عبدالملکی گفت: روابط عمومی نباید توجیه گر باشد بلکه باید آشتی، تفاهم و هم افزایی را با به کار بردن ایده های خلاقانه به وجود آورد.


وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه دانش، هنر و رفتار سازمانی سه مولفه اصلی یک روابط عمومی خوب است، خاطرنشان کرد: ارتباط چهره به چهره با مردم کمتر شده و این مهم جای خود را به رسانه ها داده است که بر همین اساس روابط عمومی ها باید مهارت کافی در امر رسانه داشته باشند.


به گزارش ایسنا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در پایان با اشاره به اینکه این سازمان در راستای آموزش به روابط عمومی ها آمادگی کامل را دارد، یادآور شد: نقش و جایگاه حوزه روابط عمومی ها در یک سازمان بسیار قابل اهمیت است و برای اثبات این اهمیت باید مهارت لازم را کسب کرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد