درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41501صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 6 بهمن 1398 - 13:15
یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
یکصدوشانزدهمین شمارۀ ماهنامۀ مدیریت ارتباطات با توجه به اتفاقات اخیر کشور (از آبان تا دی‌) منتشر شد. حوادث کشور، به‌خصوص در دی‌ماه، به‌گونه‌ای با شتاب و دُمینووار اتفاق افتاد که نه اجازۀ تحلیل به کسی می‌داد و نه توقف. برای همین بود که ما هم در ماهنامه سه بار پروندۀ‌ اصلی و به‌ تبع آن جلد را تغییر دادیم. اما آن چیزی که می‌شود بر سر آن در این غبارآلودگی فضا اجماع داشت، به محاق رفتن حقیقت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکصدوشانزدهمین شمارۀ ماهنامۀ مدیریت ارتباطات با توجه به اتفاقات اخیر کشور (از آبان تا دی‌) منتشر شد. حوادث کشور، به‌خصوص در دی‌ماه، به‌گونه‌ای با شتاب و دُمینووار اتفاق افتاد که نه اجازۀ تحلیل به کسی می‌داد و نه توقف. برای همین بود که ما هم در ماهنامه سه بار پروندۀ‌ اصلی و به‌ تبع آن جلد را تغییر دادیم. اما آن چیزی که می‌شود بر سر آن در این غبارآلودگی فضا اجماع داشت، به محاق رفتن حقیقت است.

 

از زمان ترور شهید سلیمانی تا اعلام دلیل سقوط هواپیمای ایران-اوکراین، انواعِ باژگونی حقیقت را در رسانه‌ها شاهد بودیم؛ چه آن زمان که ترور ناجوانمردانۀ شهید سلیمانی (که مصداق بارز تروریسم دولتی بود) در رسانه‌های جریان اصلی غرب به‌عنوان یک عملیات جسورانه معرفی شد و چه آن زمان که مردم داغ‌دیده سه روز خلاف واقع شنیدند، همه به شکلی دهن‌کجی به بیان حقیقت بود و همان‌طور که از جلد پیداست در این شماره از به محاق رفتن حقیقت گفتیم و از نقش رسانه‌ها در این اتفاق.

اما جز این، مطالب دیگری هم در این شماره می‌خوانید:
«ایستاده بر لبۀ بحران»: گزاش کامل اولین نشست تخصصی ماهنامۀ مدیریت ارتباطات در دور جدید با عنوان «ناگهان بنزین» و با حضور حسن نمکدوست، محمد خدادی، مهدی رحمانیان و امیرعباس تقی‌پور.

«من؛ ادوارد ژوزف اسنودن»، مروری بر کتاب تازه‌منتشرشده و جذاب ژوزف اسنودن است؛ مردی که سابقاً برای «آژانس امنیت ملی امریکا» کار می‌کرد و اطلاعات طبقه‌بندی‌شدۀ این سازمان را حدود شش سال پیش به دست رسانه‌ها داد و سروصدای بسیاری به پا کرد.

در بخش تریبون و در ادامۀ گزارش‌های تحقیقی این بخش سراغ موضوع مهمی در صنف روزنامه‌نگاران رفته‌ایم و در یک جامعۀ آماری نزدیک به شصت نفر از رسانه‌های گوناگون به بررسی آزار و اذیت جنسی زنان در راه تهیۀ خبر پرداخته‌ایم. در این میان به آماری رسیده‌ایم که البته خوشایند نیست، هرچند با دیگر نقاط جهان هم فاصله‌ای نداریم.

در بحث روابط‌عمومی این شماره، سراغ جشنوارۀ فیلم فجر، بزرگ‌ترین آوردگاه هنری ایران، رفتیم و روابط‌عمومی چند سال اخیر این آوردگاه را بررسی کردیم.

در این شماره آثاری از: حسن نمکدوست، محمد خدادی، مهدی رحمانیان، شهلا اعزازی، جمال رحمتی، محمدجعفر امیرمحلاتی، احمد موثقی، نیوشا طبیبی، مسعود نجفی، حسن بشیر و... منتشر شده است.

صاحب‌امتیاز: مؤسسۀ مطبوعاتی دایره‌رنگی ایده‌آل
مدیرمسئول: امیر عباس تقی‌پور
سردبیر: علی ورامینی
 رئیس شورای سیاست‌گذاری: سید غلامرضا کاظمی‌دینان
طراح جلد: تورج صابری‌وند
مدیر هنری: یوسف فروتن
دیگر همکاران ماهنامۀ مدیریت ارتباطات: بهنام تقی‌پور، روشن مهدوی، محدثه گودرزنیا، سمیرا کیانی و الناز تقی‌پور.

علاقه‌مندان جهت خرید یا دریافت اشتراک سالیانه می‌توانند با شمارۀ 88356436 -021 تماس بگیرند.

امکان خرید و مطالعۀ تمام شماره‌های ماهنامه از لینک https://www.magiran.com/volume/148127 وجود دارد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد