درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41491صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 5 بهمن 1398 - 20:55
روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی
غلامرضا شمس ناتری کارشناس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر - در کنار نیروهای متخصص نیاز به امکانات و ابزار "ارتباطی" در عصر ارتباطات از ملزومات کار روابط عمومی است به طوری که این ابزار در خدمت فرایند امور روابط عمومی قرار گیرد تا با زبان ارتباطات بتواند اخبار و اطلاعات را در سریعترین شکل ممکن مخابره نماید.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای شناخت روابط‌عمومی باید به مطالعه تعاریف متعدد و متنوعی از آن پرداخت که ماهیت روابط عمومی بیش از پیش نمایان شود.
 
 گرچه این تعاریف جسته و گریخته علامت و نشانی از روابط عمومی دارد، اما باید فارغ از این موضوع به "شخصیت" روابط عمومی در سازمانها اشاره کرد که بار اطلاع رسانی و نظر سنجی و دیگر وظایف بر عهده آن گذاشته است.
 
 برای ارتقاء شخصیت و کاراکتر روابط عمومی می بایست ابتدا آن را به عنوان مجموعه یی نگریست که وظایف متنوع آن نگاه مدیران و مخاطبان و مشتریان را به سوی آن کشاند تا جایگاه رفیع روابط عمومی به منزله سرآغاز برخی از امور فنی و هنری با چاشنی تخصص در هم آمیخته تا شخصیت آن شکل گیرد.
 
 روابط عمومی در واقع نیاز به "نیروهای متخصص" و آگاهی دارد که بتواند برنامه‌های سازمان متبوع خود را در درون و بیرون سازمان پایه ریزی کند تا از قبل آن اعتماد مراجعان و مشتریان را به سوی خود جلب نماید.
 
 در کنار نیروهای متخصص نیاز به امکانات و ابزار "ارتباطی" در عصر ارتباطات از ملزومات کار روابط عمومی است به طوری که این ابزار در خدمت فرایند امور روابط عمومی قرار گیرد تا با زبان ارتباطات بتواند اخبار و اطلاعات را در سریعترین شکل ممکن مخابره نماید.
 
 در این اثنا "حمایت" مدیران از روابط عمومی می تواند به قوام و دوام روابط عمومی منجر شود و چنانچه این حمایت سست و بی مقدار باشد روابط عمومی نخواهد توانست در خدمت سازمان و اهداف عالیه آن باشد.
 
 بجاست مدیرانی که اعتقاد و اعتماد به روابط عمومی دارند و می دانند اعتبار بخشیدن به روابط عمومی می تواند دستاوردهای ارزشمندی برای سازمان خود داشته باشد از هیچ کوششی برای تجهیز روابط عمومی دریغ نورزیده و بدانند سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در این بخش می تواند وجه سازمانی شان را نزد افکار عمومی و دیگر سازمان ها و خدمات گیرندگان بهبود و افزون کرده و آن ها را از برخی حواشی و سوء تفاهم ها مصون و بیمه نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد