درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41444صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 1 بهمن 1398 - 14:41
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اگر روابط‌عمومیها خوب کار کنند تا حدود زیادی امنیت، آرامش و رضایت جامعه تامین می‌شود.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اگر روابط‌عمومیها خوب کار کنند تا حدود زیادی امنیت، آرامش و رضایت جامعه تامین می‌شود.
 
 به گزارش شارا، مجید خورشیدی روز سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر و انتخاب هیات رئیسه این شورا افزود: مسئولان روابط عمومی شریک امنیت جامعه هستند و هرگونه نارضایتی نشان می‌دهد جامعه از اقدام‌های صورت گرفته آگاه نشده‌است.
 
 وی بیان کرد: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند و تا روز آخر خدمت از منتخبان خود مطالبه کنید زیرا اگر از این تشکل مطالبه‌گری را آغاز کنید می‌توانید در جامعه نیز از این ویژگی استفاده فراوانی داشته باشید.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: وظیفه روابط عمومی این نیست که نگاه انتقادی جامعه را به دستگاه متبوع خود انتقال ندهد، بلکه در کنار انعکاس انتقادهای جامعه باید کارکرد صحیح دستگاه را بدن غلو به جامعه انتقال دهد.
 
 وی تاکید کرد: روابط عمومی یبین دستگاه و جامعه است برهمین اساس تلاش شود هم جامعه از اطلاعات صحیح دستگاه و هم دستگاه از اطلاعات صحیح جامعه بهره‌مند شود.
 
 رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود در دورانی که به عصر ارتباطات معروف است، روابط عمومی‌ها با استفاده از ابزارهای خاص تکنولوژی کار خود را توسعه بخشند زیرا امروز به واسطه داشتن ابزاری که پیشینیان در اختیار نداشتند، مطالبه از این نهاد بیشتر است.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهار داشت: در شرایطی که جامعه با مشکلات زیادی روبرو است تلاش و انگیزه روابط عمومی‌ها توانسته فضای خوبی را بوجود آورد و در ادامه نیز باید بتواند با تمرکز بر همین موضوع روند رو به رشدی داشته باشد.
 
 وی در باره انتخاب هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر گفت: امید می‌رود هدف از این تنها تشکیل یک تشکل نباشد و افراد انتخاب شده این مجموعه را یک گام رو به جلو ببرند.
 
 خورشیدی ادامه داد: برخی از تشکل‌ها در این استان وجود دارد که تنها افرادی آمده و رای گرفته و رفته‌اند تا دوره بعد که دوباره برای انتخابات بیایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد