درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 07:26   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41329صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 18 دی 1398 - 09:07
آدم های موفق، این کارها را نمی کنند
روانشناس و نویسنده کتاب « هیچوقت به گذشته برنگرد» دکتر Henry Cloud معتقد است آدم های موفق، به ۱۰ نوع کشف و شهود شخصی می رسند که به آنها اجازه می دهد بیشترین بازدهی را داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روانشناس و نویسنده کتاب « هیچوقت به گذشته برنگرد» دکتر Henry Cloud معتقد است آدم های موفق، به ۱۰ نوع کشف و شهود شخصی می رسند که به آنها اجازه می دهد بیشترین بازدهی را داشته باشد.

 

آدم های موفق این کارها را نمی کنند:

۱- بازگشت به کاری که عملی نبود
این بازگشت می تواند به شغلی باشد که در آن خوب نبودید و به هر دلیلی از عهده اش بر نمی آمدید. این برگشتن می تواند به یک رابطه دوستی یا حتی زناشویی باشد که به هر دلیلی، پایان خوبی نداشت.

۲ – به سمت کاری نمی روند که با خصلت و هویت شان هناهنگ نباشد
هر کار اصلی و مهمی که انجام می دهید باید جواب مشخصی داشته باشد به این سئوال که چرا این کار را می کنید؟ آیا ظرفیتش را دارید؟ آیا کاری است ماندگار و مداوم؟ اگر جواب به هر سه سئوال مثبت بود شروع کنید.

۳ – تلاش برای تغییر شخصیت یک نفر دیگر
به زور نمی توانید یک نفر را تغییر دهید . به فکرتان هم نگذارید خطور کند چون همه وقت و انرژی که صرف می کنید هدر می رود.

۴ – باور به اینکه نمی شود همه را راضی نگه داشت
اگر یک روز با تمام وجود به این حس رسیدید که امکان ندارد همه را راضی نگه دارید از آن پس، تمرکزتان روی افرادی خواهد بود که واقعا دوست دارید برای شان مطلوب باشید. با این تصمیم، صلح و آرامش نیز به شما بازخواهد گشت.

۵ – پرهیز از منفعت کوتاه مدت
آدم های موفق، در عمل می فهمند که لذت آنی و پیروزی سریع، مسیری نیست که آنها را به اهداف شان برساند. این یکی از مهمترین پرنسیپل های موفقیت در هر زمینه ای است. اکثر آدمها خیلی سریع این واقعیت را می پذیرند ولی عمل نمی کننند.

۶ – اعتماد به آدم های بی عیب و نقص
انسان طبیعتا جذب انسان های کامل و قوی و منظم می شود. ما ذاتا، دیدن کمال شخصیت در افراد دیگر را می پسندیم. ولی باید بر احتیاط مان بیفزائیم اگر بعضی ها زیادتر از حالت عادی کامل و بی نقص هستند. تنها دلیلش این است که دنیا جای بی نقصی نیست. هیچ پدیده یا یا هیچ انسانی بدون ضعف و نارسایی نیست. برای همین اگر بعضی ها خودشان را کاملا بی نقص و با نیت عالی معرفی می کنند بدانید یک جای کار می لنگد.

۷ – بلندنظری
افرادی که موثر و موفق رفتار می کنند بیشتر از هر چیز به عاقبت و سرانجام دوردست هر اتفاق نظر دارند. نتیجه گیری از یک پیروزی یا یک شکست، بلندنظرانه نیست.

۸ – دیدن دو روی سکه
هر کار، اتفاق و انسانی که با آن روبرو می شویم یک نمای ظاهری دارند و یک نمای درونی. افراد موفق، با دقت و پشتکار، سعی می کنند همه جوانب را مورد شناسایی قرار دهند.

۹- احساس قربانی بودن
انسان موفق در درون هر رابطه یا تصمیم یا سرانجام هر کار، به دنیال یافتن نقش و مسئولیت شخصی خودش می باشد. احساس قربانی بودن و یافتن تقصیر در دیگران، خصیصه آدم های موفق نیست.

۱۰- یافتن ریشه های اشتباه
همه انسانها اشتباه می کنند. اما انسان های موفق قادر هستند نوع اشتباهات و دلایل شان و نحوه تکرارشان را شناسایی کنند. آنها می توانند بفهمند چرا اشتباه می کنند چون از قابلیت های خودشان، تصور واقعی دارند. رنج و درد و خطا بخشی از زندگی است. ولی تکرار آن، عادی نیست.
 

منبع:

http://www.success.com/article/10-things-successful-people-never-do-again
marde-rooz.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد