درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 11:31   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41311صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 18 دی 1398 - 11:18
تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها
افرادی هستند که ممکن است یک برنامه را فقط یک پروژه بزرگ تلقی کنند. در واقعیت، برنامه ها و پروژه ها هر دو تفاوت و ویژگی های مشترک دارند. برای جلوگیری از سوء تفاهم احتمالی، تجزیه و تحلیل تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها می تواند مفید باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| افرادی هستند که ممکن است یک برنامه را فقط یک پروژه بزرگ تلقی کنند. در واقعیت، برنامه ها و پروژه ها هر دو تفاوت و ویژگی های مشترک دارند. برای جلوگیری از سوء تفاهم احتمالی، تجزیه و تحلیل تفاوت بین پروژه ها و برنامه ها می تواند مفید باشد.


پروژه چیست؟
یک پروژه (به عنوان کار موقت مورد نیاز)، مجموعه ای از فعالیت های همبسته برای دستیابی به اهداف تعریف شده است. هر پروژه برای رسیدن به اهداف خود به زمان، بودجه و منابع معینی نیاز دارد.


برنامه چیست؟
"یک برنامه دنباله ای از دستورات می باشد که نحوه انجام یک کار را برای رسیدن به هدفی از پیش تعیین شده بصورت دقیق مشخص نماید." بعلاوه، یک برنامه را می توان به عنوان گروهی از پروژه های به هم پیوسته تعریف کرد.

 

مهم است که به یاد داشته باشید که یک برنامه ممکن است شامل بخش هایی از کار عملیاتی نیز باشد.


چه کسی پروژه ها را مدیریت می کند؟
مدیر پروژه، شخصی است که مسئولیت مدیریت پروژه ها را بر عهده دارد. در واقع، مدیر پروژه اختیار و مسئولیت مدیریت روزانه پروژه را دارد. وی مجبور است محصول یا خدمات مورد نیاز خود را در محدودیت هزینه، زمان و کیفیت موردنظر ارائه دهد.


چه کسی برنامه ها را مدیریت می کند؟
مدیر برنامه، شخصی است که مسئولیت مدیریت برنامه ها را بر عهده دارد. او (مدیر) تیم های مختلف پروژه ها را مدیریت می کند. مدیر برنامه مسئول موفقیت برنامه است. در اصل، او باید اطمینان حاصل کند که تمام پروژه ها که بخشی از برنامه هستند، در راستای هدف کلی کسب و کار قرار دارند.


یادت باشه
به طور کلی، پروژه ها هدف ارائه محصول یا خدمات خاص را دارند. در حالی که، برنامه ها می توانند کل سازمان را در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و مالی درگیر و هدایت کنند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد