درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 22:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41229صفحه نخست » شنبه، 7 دی 1398 - 08:57
توییتر انتشار تصاویر متحرک با فرمت APNG را ممنوع کرد
توئیتر برای حفاظت از افراد مبتلا به بیماری صرع، انتشار فایل های تصاویر متحرک APNG را ممنوع کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| توئیتر برای حفاظت از افراد مبتلا به بیماری صرع، انتشار فایل های تصاویر متحرک APNG را ممنوع کرد.

به گزارش زومیت، پس از حمله توییتری به حساب کاربری بنیاد صرع و انتشار تصاویر متحرک که باعث ایجاد تشنج در کاربران مبتلا به صرع شد، توییتر تصمیم گرفت انتشار هرگونه تصویر PNG متحرک با فرمت APNG را کاملا ممنوع کند.

دلیل ممنوعیت کامل انتشار تصاویر و فایل های متحرک این بود که به تازگی، ضعفی امنیتی در توییتر کشف شده است که کاربران با استفاده از آن می توانستند چندین تصویر متحرک را با فرمت APNG منتشر کنند و قابلیت پخش خودکار تصاویر و ویدئوها را دور بزنند و این مجموعه تصاویر را به صورت پخش خودکار منتشر کنند. با پخش خودکار این تصاویر متحرک، مبتلایان به بیماری صرع نمی توانستند پیش از تماشا از متحرک بودن تصاویر منتشرشده مطلع شوند و همین امر باعث ایجاد حمله های تشنجی در آنها شده بود.

توییتر بیانیه ای نیز دراین باره منتشر کرده است: فایل های متحرک APNG جذاب هستند و طرفداران بسیاری دارند، اما از تنظیمات پخش خودکار پیروی نمی کنند. همین امر سبب شد با وجود علاقه کاربران‎مان، امکان اضافه کردن این فایل ها را کاملا حذف کنیم تا بتوانیم امنیت و سلامتی کاربران مبتلا به بیماری صرع را تأمین کنیم. فایل های APNG حجم زیادی دارند و در برخی اوقات سبب از کار افتادن اپلیکیشن توییتر می شوند. علاقه کاربران‎مان به انتشار این فایل ها را درک می کنیم، اما پس از حمله توییتری به بیماران صرع و انتشار انبوه تصاویر متحرک و چشمک زن، قصد داریم از تکرار این اتفاق جلوگیری کنیم.

کاربران می توانند به جای تصاویر متحرک با فرمت APNG از تصاویر متحرک با فرمت گیف (GIF) در توییت های‎شان بهره ببرند. این فایل ها طرفداران بسیاری دارند و قابلیت پخش خودکار توییتر را نیز دور نمی زنند. همچنین، توییتر برای جبران حذف فایل APNG، در حال کار روی قابلیت اضافه کردن متن به فایل های متحرک گیف است.

ماه گذشته، حمله توییتری گسترده ای علیه بنیاد صرع انجام شده بود که در آن، برخی از کاربران تصاویر متحرک حاوی نورهای شدید و چشمک زن را ارسال کرده بودند؛ حمله ای که مشخص نیست چند فرد مبتلا به صرع در توییتر از آن آسیب دیده و تحت تأثیر قرار گرفته اند. بنیاد جهانی صرع نیز اعلام کرد شکایت هایی علیه حساب های کاربری شرکت کننده در این حمله توییتری تنظیم کرده و امیدوار است کاربران مقصر شناسایی شوند.

تصویر متحرک برای مبتلایان به صرع ممکن است سلاحی کشنده باشد که حمله و تشنج ایجاد می کند و حتی به مرگ این افراد منجر شود. ممنوع کردن قابلیت ارسال فایل APNG در توییتر گامی مهم برای تأمین امنیت تمام کاربران است و دیگر افراد شرور نمی توانند با انتشار فایل های متحرک جان مبتلایان به صرع را تهدید کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد