درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 23:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41090صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 24 آذر 1398 - 17:25
رمز دوم پویا فرصتی جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت
سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: استقرار سیستمرمز دوم پویا را فرصتی در جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت جهت مشتریان دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون: استقرار سیستمرمز دوم پویا را فرصتی در جهت افزایش امنیت درپرداخت‌های غیرحضوری مبتنی برکارت جهت مشتریان دانست.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون با اشاره به اهمیت استقرار سیستم رمز دوم پویا جهت پرداخت‌های اینترنتی گفت: از مهم‌ترین مأموریت‌های نظام بانکی، تسهیل، تسریع و تأمین امنیت انتقال وجوه است و با توجه به سوءاستفاده‌های صورت گرفته توسط کلاه‌برداران اینترنتی، ارتقای امنیت پرداخت‌های اینترنتی و انتقال وجوه، ضرورت ویژه‌ای پیدا نموده است.

وی افزود: فرصت‌طلبی سودجویان، سوءاستفاده افراد متقلب و مجرم در فضای مجازی توأم بااطلاع ناکافی برخی مشتریان، اطمینان و اعتماد بی‌مورد و بسیاری از موارد سبب می‌شود که حساب بانکی افراد مورد تهدید قرار گیرد که البته نظام بانکی برای بستن این منافذ و آگاهی‌بخشی به مردم، تلاش‌های بسیاری کرده است.

معادی بابیان اینکه مطرح‌شدن رمز یک‌بارمصرف یا همان رمز پویا راهکاری برای رسیدن به امنیت در جهت ارائه خدمات بانکی اینترنتی است، افزود: در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و درواقع به رمزی اطلاق می‌شود که می‌توان از آن فقط برای یک‌بار در تراکنش و یا در محدوده زمانی کوتاهی مورداستفاده قرار گیرد و کاربر حداکثر برای هر تراکنش می‌تواندفقط یکبار از رمز صادره استفاده کند و درواقع رمز پویای صادره فقط طی مدت تعیین‌شده، قابل‌استفاده جهت انجام تراکنش بوده و پس‌ازآنجام عملیات و یا با اتمام زمان تعیین‌شده قابل‌استفاده نخواهد بود.

وی تصریح کرد: با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوءاستفاده از کارت به‌شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به‌جای استفاده از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید اینترنتی یا پرداخت‌هایی که نیازمند رمز دوم کارت می‌باشد از رمز پویایی که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، استفاده کنند.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون در رابطه با زمان اجباری شدن استفاده از رمز پویا برای خدمات بانکی غیرحضوری کارت، یادآور شد: بنا بر اعلام بانک مرکزی و تصمیم اتخاذشده از سوی شبکه بانکی کشور ابتدای دی‌ماه امسال، زمان اجباری شدن استفاده از رمز پویا می‌باشد و پس‌ازآن هیچ بانکی برای ارائه خدمات غیرحضوری کارت، رمز دوم ثابت را نخواهد پذیرفت.

معادی با اشاره به روش فعال‌سازی و دریافت رمز پویا، اظهار کرد: پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان بانک توسعه تعاون می‌توانند برای فعال‌سازی رمز پویای کارت خود از طریق مراجعه به شعبه، اینترنت بانک و همراه بانک استفاده نمایند.

وی بابیان اینکه فعال‌سازی رمز پویا هیچ‌گونه هزینه‌ای برای مشتریان ندارد، افزود: با توجه به حجم بالای کارت‌های صادرشده در شبکه بانکی، مشتریان، پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی خود را به‌روزهای پایانی مهلت تعیین‌شده موکول نکنندو هر چه سریع‌تر نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایند.

مشاور مدیرعامل، مدیر امورروابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون با تأکید بر اینکه اگر کاربر به‌صورت متوالی 3 بار رمز دوم پویا را اشتباه وارد نماید، خدمات غیرحضوری کارت غیرفعال خواهد شد، افزود: در این صورت مشتری باید جهت فعالسازی مجدد این خدمت به شعب و یا دستگاه‌های خودپرداز بانک مراجعه نمایند تا ضمن احراز هویت نسبت به فعالسازی مجدد رمز دوم اینترنتی اقدام گردد.

معادی خاطرنشان کرد: آن دسته از مشتریانی که از کارت‌های بانکی خود صرفاً برای انجام تراکنش‌های پایانه‌های فروشگاهی یا خودپردازهای مبتنی برکارت استفاده می‌کنند نیازی به فعالسازی رمز پویا ندارند.

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد