درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41089صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 24 آذر 1398 - 17:12
انتشار کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه»
کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه» نوشته دکتر بهروز میرزایی توسط انتشارات جامعه شناسان منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه» نوشته دکتر بهروز میرزایی توسط انتشارات جامعه شناسان منتشر شد.

کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه» در یازده فصل و 224 صفحه در آذر ماه جاری منتشر شده است. بنا به گفته مولف هدف از تهیه و تدوین این کتاب تهیه منبعی جهت مطالعه دانشجویان رشته مدیریت بیمه مبتنی بر اصول جامعه شناسی و فرهنگ بیمه بوده است تا از این طریق دانشجویان ضمن مطالعه کلیاتی از بیمه، رشته ها و ریسک های تحت پوشش بیمه، بستری برای مطالعه جامعه شناختی فرهنگ بیمه مهیا شود.


دکتر میرزایی در ادامه اضافه کرد: اساتید بیمه اطلاع دارند در حال حاضر و از سال های گذشته دانشجویان رشته مدیریت بیمه دو واحد درس مبانی جامعه شناسی را در دوران کارشناسی طی می کنند که مولف با توجه به ضرورت این امر ضمن تلفیق مبانی بیمه ای با نظریه های فرهنگی برخی جامعه شناسان سعی دارد تا شرایطی را فراهم کند که دانشجو هم با مبانی بیمه آشنا شود و هم به درکی هر چند کلی از نظریات فرهنگی که می تواند در طرح موضوعات و مطالعات فرهنگ بیمه تأثیرگذار باشد، شناخت پیدا کند.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ بیمه یکی از دغدغه های اصلی و چالشی اساسی برای صنعت و مسئولان شده است، علی رغم اینکه برخی از مسئولان صنعت بیمه از ضرورت و اهمیت فرهنگ سازی برای توسعه بیمه آگاهی دارند در عمل اقدامی در راستای تغییر نگرش و تحولات فرهنگ بیمه در جامعه انجام نداده و صحبت ها اغلب صحبت های پشت تریبونی است و کمتر به ایده های فرهنگی بها داده می شود.


عناوین فصل های کتاب به شرح ذیل ارائه می شود:
فصل اول: کلیات
فصل دوم: تبیین خدمات و کارکردهای بیمه
فصل سوم: انواع بیمه
فصل چهارم: شالوده بیمه
فصل پنجم: جامعه شناسی فرهنگ
فصل ششم: رویکردهای جامعه شناختی به فرهنگ
فصل هفتم: رویکردهای فرهنگی معاصر
فصل هشتم: عرضه و تقاضای بیمه
فصل نهم: نقش آموزش و پرورش در توسعه صنعت بیمه
فصل دهم: مطالعات فرهنگ بیمه
فصل یازدهم: سخن پایانی


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد