درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 17:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41078صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 23 آذر 1398 - 14:48
نقش روابط‌عمومی شهرداری‌ها حساس ولی مغفول
یک کارشناس حوزه روابط‌عمومی با بیان این که تاکنون روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نتوانسته‌اند با رویکردی مشخص و هدفمند فعالیت کنند و بیشتر نقش یک واحد خبر را داشته‌اند، این بخش را نیازمند یک برنامه‌ی جامع، مدون و هدفمند دانست.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک کارشناس حوزه روابط‌عمومی با بیان این که تاکنون روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نتوانسته‌اند با رویکردی مشخص و هدفمند فعالیت کنند و بیشتر نقش یک واحد خبر را داشته‌اند، این بخش را نیازمند یک برنامه‌ی جامع، مدون و هدفمند دانست.
 
 به گزارش شارا، «مصطفی پورروستایی اردکانی» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ در سازمان‌ها برای تامین منافع و بقای آنها، تصریح کرد: البته نقش روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری‌ها بیشتر احساس می‌شود زیرا نه تنها حلقه ارتباطی مهمی بین سازمان و مردم به عنوان گیرندگان خدمات هستند بلکه می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین مشاور مدیران سازمان‌های خود ایفای نقش کنند.
 
 وی با یادآوری این موضوع که نقش شهرداری‌ها به‌عنوان متولی مدیریت شهری یک نقش تأثیرگذار در جامعه‌ رو به توسعه است، بیان کرد: این توسعه باعث شده که شهرداری‌ها صرفاً یک سازمان خدماتی باقی نمانند و پهنه فعالیتشان در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز گسترش یافته و به‌ عنوان یک نهاد مردمی رونقی دیگر بگیرد لذا این‌ چنین سازمان‌هایی ناگزیر به برقراری ارتباط متقابل با مردم هستند و این امر مهم بر عهده روابط‌عمومی‌هاست.
 
 این کارشناس روابط عمومی تاکید کرد: نبود ارتباط متقابل و مناسب درون‌سازمانی و برون‌سازمانی مشکلات فراوانی را در روند اجرای امور و وظایف ایجاد می‌کند و این در حالی است که روابط‌عمومی با برقراری ارتباط صحیح در این زمینه می‌تواند علاوه بر اطلاع‌رسانی سریع و درست موجب ایجاد حس مسئولیت در بین کارکنان و جلب مشارکت شهروندان شود.
 
 وی برقراری ارتباط صحیح را موضوعی متفاوت از وظیفه خبررسانی توسط روابط‌عمومی‌ها خواند و در این رابطه اظهار کرد: ارتباط صحیح قطعاً با حضور روابط‌عمومی صورت می‌گیرد اما تاکنون و به دلایل متعددی روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نتوانسته‌اند با رویکردی مشخص و هدفمند فعالیت کنند و بیشتر نقش یک واحد خبر را داشته‌اند درحالی‌ که خبرنویسی تنها یکی از وظایف آن‌هاست.
 
 این فعال حوزه اجتماعی خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی شهرداری‌های استان نیازمند یک برنامه‌ی جامع، مدون و هدفمند هستند تا از این طریق با پرهیز از هرگونه پراکنده‌کاری بتوانند در مسیری مشخص حرکت کنند و سالم به مقصد برسند و وظیفه خطیرشان را نیز به‌درستی ایفا کنند.
 
 پورروستایی در پایان نیز اضافه کرد: روابط‌عمومی‌ها باید سعی کنند با استفاده از تکنیک‌های ارتباطی معقول و مناسب، مدیران و مخاطبان را با حقایق همراه کنند نه با خود، تا در حیطه وظایف درون‌سازمانی، هم‌گرایی سازمان را مدنظر قرار داده و در حوزه وظایف برون‌سازمانی، همراهی رسانه‌ها و مشارکت مردمی را مورد توجه قرار دهند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد