درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 14:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40976صفحه نخست » سه شنبه، 12 آذر 1398 - 12:11
گوگل به دلیل جمع آوری اطلاعات کاربرانش زیر ذره بین تحقیقات کمیسیون اروپا قرار دارد
گوگل که پیش از این نیز در ارتباط با اتهام زیر پا گذاشتن قوانین ضدانحصار (آنتی تراست) با جریمه کمیسیون اروپا مواجه شده بود، بار دیگر زیر ذره بین تحقیقات این کمیسیون قرار گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گوگل که پیش از این نیز در ارتباط با اتهام زیر پا گذاشتن قوانین ضدانحصار (آنتی تراست) با جریمه کمیسیون اروپا مواجه شده بود، بار دیگر زیر ذره بین تحقیقات این کمیسیون قرار گرفته است.

به گزارش شارا به نقل از زومیت، کمیسیون اروپا تحقیقات درباره جمع آوری و استفاده گوگل از اطلاعات کاربران را آغاز کرد. هرچند بازرسان قوانین آنتی تراست در اروپا به تازگی گوگل را با جرایم نقدی بی سابقه ای نقره داغ کرده اند، همچنان درباره اینکه گوگل چگونه اطلاعات کاربرانش را جمع آوری کرده و چه استفاده ای از آنها برده است، نگرانی هایی جدی وجود دارد. به همین دلیل، بازرسان با تعدادی از شرکت هایی تماس گرفته اند که با گوگل توافق تبادل اطلاعات داشته اند تا بررسی کنند آیا در ازای تبادل اطلاعات با گوگل، پولی دریافت کرده اند یا خیر.
 

در ابتدا، کمیسیون اروپا قصد دارد درباره اطلاعات مربوط به سرویس های جست وجوی محلی، تبلیغات آنلاین، سرویس های هدف تبلیغات آنلاین، سرویس های لاگین و مرورگرهای وب تحقیق کند، اما احتمال دارد حوزه های دیگر نیز بررسی شوند.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، بازرسان قصد دارند بفهمند گوگل به دنبال چه نوع اطلاعاتی بوده و از این اطلاعات چگونه استفاده کرده است و در نهایت، این اطلاعات برای شرکت ها چقدر ارزشمند بوده اند.

کمیسیون اروپا در ایمیلی به رویترز می گوید: این کمیسیون به عنوان بخشی از تحقیقات اولیه خود درباره اقدام گوگل برای جمع آوری و استفاده از اطلاعات کاربران، پرسشنامه هایی ارسال کرده و این تحقیقات هنوز در حال انجام است.

گوگل نیز ضمن ابراز موافقت ضمنی با انجام تحقیقات کمیسیون اروپا گفته است: ما از اطلاعات کاربران خود فقط برای ارائه خدمات مفیدتر و تبلیغات مناسب تر به آنها استفاده می کنیم و کاربران گوگل می توانند هر زمانی اطلاعات خود را مدیریت یا منتقل یا حذف کنند. این موضوع برای گوگل بسیار اهمیت دارد؛ به همین منظور، ما به همکاری با کمیسیون اروپا یا دیگر سازمان ها ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد