درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40937صفحه نخست » جمعه، 8 آذر 1398 - 21:36
ضرورت ایجاد سازمان مجازی برای تقویت سواد رسانه‌ای
مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای گفت: ساختار جدید انجمن سواد رسانه‌ای به شکلی طراحی شده که با استفاده از تشکیل سازمان مجازی فعالیت‌ها در حوزه افزایش سواد رسانه‌ای جامعه شتاب و سرعت بیشتری گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای گفت: ساختار جدید انجمن سواد رسانه‌ای به شکلی طراحی شده که با استفاده از تشکیل سازمان مجازی فعالیت‌ها در حوزه افزایش سواد رسانه‌ای جامعه شتاب و سرعت بیشتری گیرد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمرتضی موسویان عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران گفت: هر چند در ۳ سال گذشته برنامه‌ها و اقدامات مناسبی توسط مدیران انجمن برای افزایش سواد رسانه‌ای عموم مردم جامعه و نخبگان طراحی شده است اما در دور جدید فعالیت‌های انجمن تلاش خواهد شد تا با تقویت پورتال انجمن، ارجاع متقاضیان عضویت به پورتال و تولید محتوا و عرضه آن از طریق پورتال، گام‌های جدی‌تری برای افزایش سواد رسانه‌ای با بهره‌گیری از فضای مجازی برداشته شود.

مدیر عامل سابق انجمن سواد رسانه‌ای ایران گفت: هم اکنون دفاتر انجمن سواد رسانه‌ای ایران در تهران و ۱۵ استان دیگر فعال است و این دفاتر در اجرای برنامه‌های معاونت‌های تخصصی انجمن خصوصا معاونت آموزش نقش اصلی و محوری دارند.

موسویان اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران قصد داشتند آقای افراسیابی همچنان به عنوان مدیر عامل به کار خود ادامه دهد اما او به دلیل مسئولیت‌هایی که در دولت و دانشگاه برعهده گرفته بودند ادامه فعالیت اجرایی خود در انجمن را به صلاح ندانستند.

مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ و مهارت‌های سواد رسانه‌ای در حال حاضر نیاز اساسی کشور است، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا معاونان انجمن با نمایندگان انجمن سواد رسانه‌ای در استان‌ها تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند و شاخص‌های دقیقی را برای فعالیت دفاتر استانی انجمن طراحی کنند.

موسویان در ادامه معاونان و مدیران جدید انجمن سواد رسانه‌ای ایران را به شرح زیر معرفی کرد:

محمدمهدی فتوره‌چی، معاون امور پژوهش، سیدتقی کمالی، معاون برنامه‌ریزی و بهبود عملکرد، لیلا وصالی، معاون امور آموزش، امیر یوسفی، معاون امور کارگروه‌ها، مرتضی کارآموزیان، معاون امور رویدادها، علی محمد رجبی، معاون امور محتوا، راحله حقیقی، معاون روابط عمومی سیدپیمان خادم‌الحسینی، عضو شورای طرح و برنامه و آتنا عبدالوند، مدیر امور اجرایی انجمن سواد رسانه‌ای ایران.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد