درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 05:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40893صفحه نخست » دوشنبه، 4 آذر 1398 - 02:26
گزارش: رشد چشمگیر فروش موبایل در بازار اروپا در سه‌ماهه سوم 2019
بر اساس گزارش شرکت Canalys، فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم سال 2019 در بازار اروپا رشد چشمگیری داشته و شرکت‌های چینی از جمله هوآوی و شیائومی در این بازه زمانی عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس گزارش شرکت Canalys، فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم سال 2019 در بازار اروپا رشد چشمگیری داشته و شرکت‌های چینی از جمله هوآوی و شیائومی در این بازه زمانی عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند.
 
 به گزارش شارا به نقل از جی اس ام، شرکت Canalys دیروز گزارشی منتشر کرد که در آن وضعیت فروش تلفن‌های هوشمند و سهم بازار شرکت‌های مختلف، به‌خصوص در اروپا، مشخص شده بود. بر این اساس، سامسونگ با سهم بازار ۳۰.۴ درصدی در سه‌ماهه گذشته بیشترین میزان فروش را در اروپا در اختیار داشته است. این شرکت رشدی ۲۶ درصدی را نسبت به فروش ۱۴.۸ میلیونی در سه‌ماهه مشابه سال گذشته تجربه کرده است.
 
 در جایگاه دوم هوآوی را می‌بینیم که علی‌رغم تحریم‌های آمریکا توانسته ۱۱.۶ میلیون دستگاه بفروشد و آمار فروش خود را نسبت به فروش ۸.۵ میلیونی در سه‌ماهه دوم امسال ارتقا دهد. البته این شرکت نتوانسته رشدی نسبت به سه‌ماهه مشابه سال گذشته داشته باشد، اما همچنان دومین فروشنده بزرگ موبایل در اروپا با سهم بازار ۲۳.۹ درصدی است.
 
 اپل در سه‌ماهه سوم امسال با فروش ۹.۸ میلیون دستگاه در رده سوم قرار گرفته و افتی ۴ درصدی را نسبت به سه‌ماهه مشابه سال قبل تجربه کرده است. در رده چهارم شیائومی را می‌بینیم که با فروش ۵.۵ میلیون دستگاه توانسته رشدی ۷۳ درصدی را نسبت به سال قبل کسب کرده و ۱۰.۵ درصد از سهم بازار را از آن خود کند. رشد چشمگیر شیائومی به موجب گسترش فعالیت‌های این شرکت در طول سال گذشته در اروپا بوده است.
 
 در جایگاه پنجم نام HMD Global، سازنده موبایل‌های برند نوکیا، را می‌بینیم که با فروش ۰.۹ میلیون دستگاه توانسته سهمی ۱.۸ درصدی از بازار گوشی‌های هوشمند اروپا داشته باشد. این آمار حاکی از افت ۲۱ درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته است.
 
 تحلیل‌گر شرکت Canalys، مو جیا، می‌گوید بازار اروپا تقریبا به طور مساوی میان فروش گوشی‌های آزاد (آنلاک) و قراردادی تقسیم شده است. این قضیه برخلاف بازار آمریکاست که در آن اکثر تلفن‌های هوشمند مستقیما به واسطه اپراتورهای همراه به فروش می‌رسند.
 
 با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی، بسیاری از شرکت‌های چینی سعی دارند سهمی از بازار این کمپانی را تحت تملک خود درآورند. از آن‌جایی که شبکه‌های 5G به صورت پراکنده در بخش‌های مختلفی از اروپا پیاده‌سازی شده است، این شرکت‌ها فرصت مناسبی برای همکاری‌های بیشتر و فروش دستگاه‌های 5G خواهند داشت. انتظار داریم که در سال آینده شاهد معرفی گوشی‌های میان‌رده زیادی با پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی باشیم، بنابراین موفقیت یا شکست بسیاری از این شرکت‌ها به فاکتورهای زیادی در بازار اروپا بستگی خواهد داشت.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد