درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 07:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40870صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 آبان 1398 - 21:46
روابط عمومی‌های هیئت‌های فوتبال کرمان دور هم جمع می‌شوند
رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری همایش رؤسای روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان‌های این استان در ۴ آذر ماه خبر داد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری همایش رؤسای روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان‌های این استان در ۴ آذر ماه خبر داد.
 
 رؤسای روابط عمومی هیئت‌های فوتبال کرمان دور هم جمع می‌شوندعرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با عنایت به اهمیت نقش روابط عمومی در انعکاس و نشر اخبار فرهنگی ـ ورزشی، هیئت فوتبال استان کرمان در نظر دارد، همایش مربوط به رؤسای روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان‌ها را ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۴ آذر ماه با حضور مسئولان روابط عمومی هیئت‌های شهرستانی در کرمان برگزار کند.
 
 او هنر مسئولان روابط عمومی را در استفاده از تمامی ابزار‌ها و تکنولوژی‌های ارتباطی الکترونیکی و حتی سنتی دانست و افزود: یک روابط عمومی پویا برای تأثیرگذاری مناسب بر مخاطبان و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و نظرات آنان باید از تکنولوژی‌های نوین استفاده کند.
 
 امیرخسروی با اشاره به اینکه روبط‌عمومی پلی میان هواخواهان فوتبال در استان وسیع کرمان و نهاد متولی فوتبال است، اذعان داشت: روابط عمومی‌ها باید بسترساز تحقق منافع وسودمندی متقابلی برای هیئت، مخاطبان و دوست‌داران فوتبال بوده و یک بازی بردبرد را در این جریان ارتباطی و تعاملی رقم زنند و در نهایت به دنبال تحقق یک رضایت طرفینی بوده که پیامد آن چیزی جز رضایت ذینغعان و کسب اعتبار و مشروعیت سازمانی را در پی نخواهد داشت.
 
 او با بیان اینکه علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان نگاه ویژه‌ای به حوزه روابط‌عمومی دارند، این را یک نعمت برای روابط‌عمومی‌های هیئت فوتبال شهرستان‌ها عنوان و تصریح کرد: زمانی رئیس یک مجموعه خوب اخبار را رصد کند و مطلع باشد در فوتبال دورافتاده‌ترین نقطه استان چه می‌گذرد، دست مریزاد دارد.
 
 امیرخسروی افزود: وی بهای زیادی به روابط‌عمومی می‌دهند و از این بابت قدردان‌شان هستیم.
 
 رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دفتر نور تهران همواره حامی فوتبال این استان بوده است، از رامشاد فرزانه مؤسس و مدیرعامل دفتر نور تهران تشکر ویژه کرد و بیان داشت: وی برای برگزاری این نشست از ما حمایت‌های زیادی کردند.
 
 امیرخسروی مهمترین وظیفه‌ی یک روابط عمومی را ارائه مناسب اطلاعات و آمار صحیح عنوان و تأکیدکرد: روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند با ارائه مناسب اطلاعات و آمار صحیح، البته نه آمار سازی، نظر مثبت همگان را جلب کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد