درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 10:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4087صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 تیر 1392 - 20:02
آیت الله هاشمی رفسنجانی/ رسانه‌ها آیینه انعکاس اوضاع جامعه هستند
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر مسئول و اعضای شورای سیاست‌‌گذاری و سردبیران بخش‌های مختلف روزنامه ابتکار، انتخابات 24 خرداد را رونمایی از اندیشه اعتدالی مردم ایران دانست که سالها در زیر آوار افراط و تفریط مکتوم شده بود و با اشاره به آیات و روایات اسلامی در خصوص لزوم رویکرد اعتدالی برای رفتار و گفتار فردی و اجتماعی، گفت: رسالت روزنامه‌نگاران ترویج این اندیشه و تجلیل از انسان‌هایی است که با تحمل مشکلات ، برای تکریم اعتدال تلاش می‌کنند.
  

شارا- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، کنترل تیتر و مطالب روزنامه‌ها را حاصل عدم تحمل و خفقان رسانه‌ای دانست و گفت: رسانه‌ها آیینه انعکاس اوضاع جامعه هستند و هیچ کس نمی‌تواند روزنامه‌های ناقد و دلسوز منافع و مصالح ملی را، مخصوصاً در عصر ارتباطات محدود کند.
 
 به گزارش شارا به نقل از آفتاب، ایشان با تأکید بر سوابق درخشان مردم ایران برای خلق حماسه های گوناگون در طول تاریخ پیش و پس از اسلام و به ویژه در تاریخ معاصر گفت: از 34 سال پیش ایرانیان پیمودن راهی را آغاز کردند که امروزه شاهد تکرار آنها در کشورهای اسلامی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا هستیم.
 
 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انباشته شدن تدریجی انتقادات مردم نسبت به عملکرد بعضی از مسئولان در قوای مختلف، گفت: نتیجه انتخابات واکنش مردم به نوع نگاه غیرواقعی بود که در داخل و خارج نسبت به ایرانیان داشتند.
 
 ایشان در پاسخ به تحلیل یکی از حاضران برای نقش خود در انتخابات گفت: این اتفاق کار مردم بود و باید اعتراف کنیم نقش ما نسبت به کار مردم خیلی کم است، چون به دنبال شخصیتی رفته‌اند که مصداق تصورات و آرزوهای آنهاست.
 
 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سؤال که «چه شد در انتخابات نام‌نویسی کردید؟» گفت: در ادبیات خواندم که برای هر انسان «آنی» در زندگی است و برای من هم این «آن» در عصر جمعه قبل از انتخابات حاصل شد که چرا باید در مقابل این همه درخواست و اصرار، استبداد رأی داشته باشم.
 
 ایشان با تشریح روند اتفاقات پس از آن حالت، از استخاره تا نام نویسی و عدم احراز صلاحیت، گفت: آیت‌الله‌العظمی بروجردی همیشه در دروس خود جمله معروف «انّ لرّبکم فی ایّام دهرکم نفحات الی فتعرضّوالها» را می‌خواند و با تأکید بر «الفرص تمروا کالمرّ السحاب» می‌فرمود: مواظب لحظات باشید. من هم با استفاده از حالتی که فقط یک لحظه در من احساس شد، ثبت‌نام کردم و از آغاز تمام اتفاقات را به خداوند واگذار کرده بودم.
 
 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در توضیح «آنی» که در زندگی انسان‌ها به ندرت اتفاق می‌افتد، گفت: یک بار دیگر هم این «آن» در من ایجاد شد و آن زمانی بود که به اتفاق دکتر روحانی در حلبچه، درو شدن انسان‌ها را دیدیم و یک لحظه این احساس در من ایجاد نگرانی کرد که اگر صدام این جنایت را در کرمانشاه، تبریز و یا حتی تهران تکرار کند، چه فاجعه انسانی به‌وجود خواهد آمد؟!
 
 ایشان افزود: تصمیم گرفتم برای ختم جنگ، به اتفاق سایر سران قوا و مسئولان جنگ با امام(ره) صحبت کنیم و با توجه به مجموعه عوامل، به ویژه حضور آمریکا در خلیج فارس و نامه آقای رضایی درباره نیازها، امام به عنوان رهبری که صلابت و انعطاف از ویژگی‌های ایشان بود، پذیرفتند.
 
 جانشین فرماندهی کل قوا در طول سالهای دفاع مقدس با اشاره به جلسه‌ای که مسئولان عالی‌رتبه برای ختم جنگ پیش امام داشتند، گفت: وقتی امام  با احساس نگرانی از وعده ای که داده شده جملات سابق برای ادامه جنگ تا «بیست سال» و «تا آخرین قطره خون» را یادآوری کردند، پیشنهاد کردم که به عنوان جانشین شما بپذیرم و پس از پایان ماجرا، شما مرا محاکمه فرمایید که پس از سالها هنوز شیرینی نگاه مهربان امام را پس از ردّ این پیشنهاد احساس می‌کنم.
 
 ایشان در تشریح اوضاع پس از انتخابات نیز گفت: نظر دنیا نسبت به ایران عوض شده و دیگر از مطالب توهین‌آمیز در رسانه‌‌های دنیا کمتر خبر منتشر می‌شود.
 
 ایشان درباره رسالت روزنامه‌نگاران گفت: رسالت صاحبان قلم، ترسیم عظمت مردم ایران در طول تاریخ و پیوند آن به اتفاقات اخیر است که پیش از اسلام در دانشگاه جندی‌شاپور، پس از آن در نهضت ترجمه و بعدها در پربار کردن تمدن اسلامی تلاش کرده‌اند.
 
 عضو مجلس خبرگان رهبری با ارائه تحلیلی تاریخی از تعاملات تمدنی غرب و شرق گفت: دانش ایرانیان و روحیه آنان در احترام به دانشمندان، جندی‌شاپور را پناهگاه علمای بلاد مختلف کرده بود.
 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤالی در خصوص مشی اعتدال و سابقه روزنامه ابتکار گفت: اعتدال روزنامه برای من جالب بود و امیدوارم این اعتدال عمومی شود.
 
 در آغاز این دیدار آقایان مهندس وکیلی، مدیر مسئول- مهندس سیدباقر موسوی و مهندس غریب‌پور، اعضای سیاست گذاری- غلامرضا کمالی‌پناه، عضو شورای نویسندگان، فضل‌الله یاری، سردبیر و سیدعلی محقق دبیر تحریریه روزنامه با طرح مسائلی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و روزنامه‌نگاری به بیان دیدگاه‌های خویش پرداختند و اظهار امیدواری کردند در دولت آقای روحانی، اندیشه اعتدالی با آسودگی از تهدید و تحدید افراط و تفریط به فرهنگ‌سازی بپردازد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد