درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40869صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 29 آبان 1398 - 21:45
تاکید استاندار اردبیل بر لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس واقعیت
اکبر بهنام جو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری های شهرستان های اردبیل عنوان کرد: افراط و تفریط در تمامی امور مخل توسعه بوده و روابط عمومی ها باید به انعکاس واقعیت و اطلاع رسانی به موقع توجه ویژه ای داشته باشند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اکبر بهنام جو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری های شهرستان های اردبیل عنوان کرد: افراط و تفریط در تمامی امور مخل توسعه بوده و روابط عمومی ها باید به انعکاس واقعیت و اطلاع رسانی به موقع توجه ویژه ای داشته باشند.


به گزارش شارا به نقل از  مهر، وی با تأکید بر اینکه نباید از پیگیری امور محوله خسته شد، افزود: عمومیت یافتن انتقال عملکرد روابط عمومی ها از دیگر انتظارات موجود در این بخش است.


 روابط عمومی ها را ستون ادارات توصیف کرد و افزود: انعکاس عملکرد دستگاه های اجرایی با تلاش و برنامه ریزی مناسب روابط عمومی ها مفهوم پیدا می کند.


بهنام جو در ادامه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: ابتکار عمل روابط عمومی ها و بهره گیری از امکانات موجود برای تبیین و انتقال دستاوردهای این سفر ضروری به نظر می رسد.


وی در ادامه در خصوص وضعیت کارآفرینی در استان اردبیل گفت: خوشبختانه با رویکردی که در حوزه سرمایه گذاری و توسعه استان در پیش گرفته شده است، تا دو سال آینده وضعیت مناسبی در افزایش قابل توجه فرصت های کارآفرینی رقم خواهد خورد.


استاندار اردبیل ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای مناسب در پیش گرفته شده در استان، تعریف ناحیه های صنعتی حتی در کوچکترین شهرهای استان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد