درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 06:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40869صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 29 آبان 1398 - 17:51
تاکید استاندار اردبیل بر لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس واقعیت
اکبر بهنام جو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری های شهرستان های اردبیل عنوان کرد: افراط و تفریط در تمامی امور مخل توسعه بوده و روابط عمومی ها باید به انعکاس واقعیت و اطلاع رسانی به موقع توجه ویژه ای داشته باشند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اکبر بهنام جو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری های شهرستان های اردبیل عنوان کرد: افراط و تفریط در تمامی امور مخل توسعه بوده و روابط عمومی ها باید به انعکاس واقعیت و اطلاع رسانی به موقع توجه ویژه ای داشته باشند.


به گزارش شارا به نقل از  مهر، وی با تأکید بر اینکه نباید از پیگیری امور محوله خسته شد، افزود: عمومیت یافتن انتقال عملکرد روابط عمومی ها از دیگر انتظارات موجود در این بخش است.


 روابط عمومی ها را ستون ادارات توصیف کرد و افزود: انعکاس عملکرد دستگاه های اجرایی با تلاش و برنامه ریزی مناسب روابط عمومی ها مفهوم پیدا می کند.


بهنام جو در ادامه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: ابتکار عمل روابط عمومی ها و بهره گیری از امکانات موجود برای تبیین و انتقال دستاوردهای این سفر ضروری به نظر می رسد.


وی در ادامه در خصوص وضعیت کارآفرینی در استان اردبیل گفت: خوشبختانه با رویکردی که در حوزه سرمایه گذاری و توسعه استان در پیش گرفته شده است، تا دو سال آینده وضعیت مناسبی در افزایش قابل توجه فرصت های کارآفرینی رقم خواهد خورد.


استاندار اردبیل ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای مناسب در پیش گرفته شده در استان، تعریف ناحیه های صنعتی حتی در کوچکترین شهرهای استان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد