درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40845صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 3 آذر 1398 - 10:46
نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/5
گاه گاه ممکن است دوربین‌ها پشت در سازمان شما باشند. برای مثال، اگر خبرنگار تلویزیونی با تظاهرکنندگان مصاحبه کرده باشد، جهت شنیدن پاسخ‌های شما به دفترتان خواهدآمد. اگر شما آماده باشید و مراحل بخش ه را انجام داده باشید به مشکلی بر نخواهیدخورد. خیلی ساده و راحت بیانیه‌های کوتاهی بر پایه آمادگی خود ارائه کنید.
  

نکاتی درباره مصاحبه تلویزیونی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 1. در صورت وجود دوربین‌های تلویزیونی شما مجبورید بیانیه بدهید چرا که از درهای بسته شما تصویر گرفته می‌شود و خبرنگار خواهدگفت که سازمان شما حاضر نشد با خبرنگاران مصاحبه کند.


2. معمولا خبرنگاران تلویزیونی دوربینی دارند که از پشت سر خبرنگار از شما تصویر می‌گیرد، ممکن است خبرنگار در طی مصاحبه در کادر نباشد. پس از مصاحبه آن‌ها از خبرنگار در حالی که سؤالاتش را می پرسد تصویر می‌گیرند. این به معنای آن است که سؤالاتی که طی مصاحبه از شما پرسیده می‌شود، پس از مصاحبه جای‌شان را با سؤالاتی مهم و آبدار عوض کرده و این عصبانیت شما را در پی خواهد داشت. بنابراین، به هر سؤالی بدون توجه به لحن و کیفیتش به هر ترتیبی که صلاح می‌دانید پاسخی مثبت دهید.


3. به خاطر داشته باشید که مصاحبه مطبوعاتی ممکن است چندین ساعت طول بکشد، در حالی که مصاحبه تلویزیونی 10دقیقه وقت بگیرد که از 30 ثانیه آن استفاده شود. شما در اختیار کسانی هستید که تعیین می‌کنند که کدام صحنه تلویزیونی از مصاحبه باید استفاده شود؛ بنابراین حواس‌تان باشد که تا انتهای مصاحبه خسته نشوید و قیافه عبوس به خود نگیرید، چرا که ممکن است یک سردبیر خبری مخالف شما، تصویر شما را چنان نشان دهد که نشانه ضعف و ناتوانی شما باشد.


4. گاه گاه ممکن است دوربین‌ها پشت در سازمان شما باشند. برای مثال، اگر خبرنگار تلویزیونی با تظاهرکنندگان مصاحبه کرده باشد، جهت شنیدن پاسخ‌های شما به دفترتان خواهدآمد. اگر شما آماده باشید و مراحل بخش ه را انجام داده باشید به مشکلی بر نخواهیدخورد. خیلی ساده و راحت بیانیه‌های کوتاهی بر پایه آمادگی خود ارائه کنید.


5. گاهی ایستگاه‌های محلی ممکن است ظرف کمتر از یک ساعت بدون اخطار و علائم قبلی وارد دفتر شما شوند. اگر ایستگاه تلویزیونی به این ترتیب عمل کرد، مطمئن شوید که تمام افراد حاضر در دفتر شما آمادگی دارند تا با لبخندی معنی‌دار بگویند: «شما بسیار بی ادب هستید، شما تخطی کرده اید».

 

ادامه دارد

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد