درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40799صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 24 آبان 1398 - 12:33
نتایج یک تحقیق جدید/ رشد کند مغزی کاربران خردسال رسانه‌های تصویری!
تحقیقات پژوهشگران نشان داد مغز کودکان ۳-۵ ساله‌ای که روزانه بیش از یک ساعت در معرض رسانه های تصویری (موبایل، تبلت، تلویزیون و کامپیوتر) هستند نسبت به همسالان خود بسیار کندتر رشد می کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات پژوهشگران نشان داد مغز کودکان ۳-۵ ساله‌ای که روزانه بیش از یک ساعت در معرض رسانه های تصویری (موبایل، تبلت، تلویزیون و کامپیوتر) هستند نسبت به همسالان خود بسیار کندتر رشد می کند.
 
 انجمن پزشکی آمریکا نتایج این پژوهش را در نشریه ی تخصصی سلامت اطفال با نام JAMA Pediatrics به چاپ رسانده است.
 
 دانشمندان بوسیله نوع خاصی از تصویربرداری مغناطیسی از مغز (MRI) مشاهده کردند که ماده سفید مغز که مسئول یادگیری مهارت‌های رفتاری و رشد زبان است در کودکانی که زمان بیشتری را صرف استفاده از صفحه نمایش کرده اند بسیار کمتر رشد نموده است. سابق بر این نیز تحقیقات حاکی از این بود که کودکانی که بیش از حد به تماشای جعبه تلویزیونی مینشینند در تمرکز و فکرکردن شفاف ناتوان هستند.
 
 پزشک و محقق بیماریهای کودکان درایالت کنتاکی آمریکا، دکتر جان هوتون، می‌گوید: این مهم است چرا که مغز بیش از همه در پنج سال اول زندگی رشد می‌کند. این زمانی است که مغز خیلی حالت نرم و قالب‌پذیر دارد و همه‌چیز را جذب می‌کند.
 
 وی با ابراز نگرانی از اینکه امروز نمایشگر‌ها همه‌جا حتی در رختخواب، به هنگام غذا خوردن، حضور در خودرو یا در زمین بازی نیز کودکان را تعقیب می‌کنند، افزود: حدود ۹۰ درصد از کودکان از سال اول زندگی به صفحه‌های نمایشگر چشم می‌دوزند.
 
 وجود تلویزیون در اتاق نوزاد نیز تاثیری منفی در توانایی‌های او در بازی و تعامل دارد برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از این رسانه‌ها ، پزشکان توصیه کرده‌اند نوزادان زیر ۱۸ ماه به هیچ عنوان در معرض نمایشگرها نباشند.
 
 استفاده از نمایشگرها با توصیه‌ها‌ی کارشناسان برای یادگیری کلمات در کودکان ۲ ساله حتما به صورت مشترک با والدین انجام شود. و در کودکان 3-5 سال نیز پزشکان یک ساعت استفاده در روز و تحت نظارت والدین، کافی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد