درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40799صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 24 آبان 1398 - 11:57
نتایج یک تحقیق جدید/ رشد کند مغزی کاربران خردسال رسانه‌های تصویری!
تحقیقات پژوهشگران نشان داد مغز کودکان ۳-۵ ساله‌ای که روزانه بیش از یک ساعت در معرض رسانه های تصویری (موبایل، تبلت، تلویزیون و کامپیوتر) هستند نسبت به همسالان خود بسیار کندتر رشد می کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تحقیقات پژوهشگران نشان داد مغز کودکان ۳-۵ ساله‌ای که روزانه بیش از یک ساعت در معرض رسانه های تصویری (موبایل، تبلت، تلویزیون و کامپیوتر) هستند نسبت به همسالان خود بسیار کندتر رشد می کند.
 
 انجمن پزشکی آمریکا نتایج این پژوهش را در نشریه ی تخصصی سلامت اطفال با نام JAMA Pediatrics به چاپ رسانده است.
 
 دانشمندان بوسیله نوع خاصی از تصویربرداری مغناطیسی از مغز (MRI) مشاهده کردند که ماده سفید مغز که مسئول یادگیری مهارت‌های رفتاری و رشد زبان است در کودکانی که زمان بیشتری را صرف استفاده از صفحه نمایش کرده اند بسیار کمتر رشد نموده است. سابق بر این نیز تحقیقات حاکی از این بود که کودکانی که بیش از حد به تماشای جعبه تلویزیونی مینشینند در تمرکز و فکرکردن شفاف ناتوان هستند.
 
 پزشک و محقق بیماریهای کودکان درایالت کنتاکی آمریکا، دکتر جان هوتون، می‌گوید: این مهم است چرا که مغز بیش از همه در پنج سال اول زندگی رشد می‌کند. این زمانی است که مغز خیلی حالت نرم و قالب‌پذیر دارد و همه‌چیز را جذب می‌کند.
 
 وی با ابراز نگرانی از اینکه امروز نمایشگر‌ها همه‌جا حتی در رختخواب، به هنگام غذا خوردن، حضور در خودرو یا در زمین بازی نیز کودکان را تعقیب می‌کنند، افزود: حدود ۹۰ درصد از کودکان از سال اول زندگی به صفحه‌های نمایشگر چشم می‌دوزند.
 
 وجود تلویزیون در اتاق نوزاد نیز تاثیری منفی در توانایی‌های او در بازی و تعامل دارد برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از این رسانه‌ها ، پزشکان توصیه کرده‌اند نوزادان زیر ۱۸ ماه به هیچ عنوان در معرض نمایشگرها نباشند.
 
 استفاده از نمایشگرها با توصیه‌ها‌ی کارشناسان برای یادگیری کلمات در کودکان ۲ ساله حتما به صورت مشترک با والدین انجام شود. و در کودکان 3-5 سال نیز پزشکان یک ساعت استفاده در روز و تحت نظارت والدین، کافی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد