درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 07:38   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40793صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 23 آبان 1398 - 08:41
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مستلزم اطلاع‌رسانی دقیق است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات مطلوب بر جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات از طریق اطلاع رسانی دقیق تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات مطلوب بر جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات از طریق اطلاع رسانی دقیق تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، امین بابایی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به لزوم هماهنگی جهت برگزاری انتخابات اظهار داشت: فرآیند ثبت نام داوطبین از ۱۰ آذرماه آغاز می شود که در این راستا نیاز به تامین زیرساخت ها داریم تا در حوزه اطلاع رسانی به درستی وظایف خود را ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه شش فرمانداری در استان تهران شامل تهران، دماوند، شهریار، ورامین، پاکدشت و رباط کریم ستادهای اصلی انتخابات هستند افزود: ستادهای فرعی نیز مورد توجه هستند ضمن اینکه با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام داوطلبین مستندسازی فرآیند ثبت نام حتما باید انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران سپس بیان کرد: به منظور جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری، اطلاع رسانی باید دقیق انجام شود، در گذشته حوزه رسانه های نوشتاری مهم بودند اما در دوره ای هستیم که سلایق رسانه ای متفاوت شده و نگاه تک بعدی تغییر یافته و نقش فضای مجازی پررنگ شده است بر این اساس در ستاد امنیتی انتخابات، کارگروه پایش فضای مجازی نیز شکل می گیرد که فعالیت های کمیته اطلاع رسانی در این زمینه ها باید همسو باشد.

بابایی با بیان اینکه گزارش های کاری شهرستان ها به کمیته اطلاع رسانی استانداری ارائه شود تا در قالب پایش مقطعی به وزارت کشور ارسال شود گفت: نوآوری در فضای اطلاع‌رسانی انتخابات باید مدنظر قرار گیرد و جهت همسویی نیاز به رویکردهای جدید داریم بر این اساس موشن گرافی، اینفوگرافی و تصویرسازی در حوزه انتقال داده ها و رویکرد فعالیتی اهمیت زیادی دارد.

وی با تاکید بر پایش اخبار انتخابات در هر شهرستان خاطرنشان کرد: اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران جهت بهره وری باید اقدامات مبتنی بر نوآوری در شاخص های اطلاع رسانی را لحاظ کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد