درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40793صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 24 آبان 1398 - 20:05
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مستلزم اطلاع‌رسانی دقیق است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات مطلوب بر جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات از طریق اطلاع رسانی دقیق تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات مطلوب بر جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات از طریق اطلاع رسانی دقیق تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، امین بابایی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به لزوم هماهنگی جهت برگزاری انتخابات اظهار داشت: فرآیند ثبت نام داوطبین از ۱۰ آذرماه آغاز می شود که در این راستا نیاز به تامین زیرساخت ها داریم تا در حوزه اطلاع رسانی به درستی وظایف خود را ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه شش فرمانداری در استان تهران شامل تهران، دماوند، شهریار، ورامین، پاکدشت و رباط کریم ستادهای اصلی انتخابات هستند افزود: ستادهای فرعی نیز مورد توجه هستند ضمن اینکه با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام داوطلبین مستندسازی فرآیند ثبت نام حتما باید انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران سپس بیان کرد: به منظور جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری، اطلاع رسانی باید دقیق انجام شود، در گذشته حوزه رسانه های نوشتاری مهم بودند اما در دوره ای هستیم که سلایق رسانه ای متفاوت شده و نگاه تک بعدی تغییر یافته و نقش فضای مجازی پررنگ شده است بر این اساس در ستاد امنیتی انتخابات، کارگروه پایش فضای مجازی نیز شکل می گیرد که فعالیت های کمیته اطلاع رسانی در این زمینه ها باید همسو باشد.

بابایی با بیان اینکه گزارش های کاری شهرستان ها به کمیته اطلاع رسانی استانداری ارائه شود تا در قالب پایش مقطعی به وزارت کشور ارسال شود گفت: نوآوری در فضای اطلاع‌رسانی انتخابات باید مدنظر قرار گیرد و جهت همسویی نیاز به رویکردهای جدید داریم بر این اساس موشن گرافی، اینفوگرافی و تصویرسازی در حوزه انتقال داده ها و رویکرد فعالیتی اهمیت زیادی دارد.

وی با تاکید بر پایش اخبار انتخابات در هر شهرستان خاطرنشان کرد: اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران جهت بهره وری باید اقدامات مبتنی بر نوآوری در شاخص های اطلاع رسانی را لحاظ کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد