درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40786صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 22 آبان 1398 - 08:55
معاون امور مطبوعاتی: اقناع افکار عمومی، کلید مقابله فرهنگی با قاچاق
دومین نشست کمیته تخصصی فرهنگ و رسانه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد و نمایندگان دستگاه ها و سازمان های عضو کمیته روز 2شنبه بیستم آبان ماه جاری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دومین نشست کمیته تخصصی فرهنگ و رسانه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد و نمایندگان دستگاه ها و سازمان های عضو کمیته روز 2شنبه بیستم آبان ماه جاری برگزار شد.

به گزارش شارا، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تأکید بر اینکه پدیده ی قاچاق، مفهومی بین المللی و گسترده است و به واسطه ی گستره اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در تمام سطوح جامعه تأثیرگذاری دارد، گفت: افکار عمومی و سهم و نقش آحاد جامعه در موضوع مقابله ی فرهنگی با قاچاق، مسأله ی پراهمیتی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی جریان سازی رسانه ای و استفاده از روش های تبیینی و اقناعی را برای تنویر افکار عمومی موثر دانست و اظهار داشت: اطلاعات موثر و موثق که امکان قضاوت و مقایسه را نسبت به مفهوم قاچاق و اثرات مخرب آن در وجوه مختلف افزایش دهد و به سادگی، زمینه ی درک و فهم مخاطب را فراهم نماید، باید توسط کمیته ی فرهنگ و رسانه تولید شده و در اختیار عموم قرار گیرد.

عبداله هندیانی رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز در این نشست با اشاره به برگزاری گردهمایی ارایه نیازهای فناورانه در پیشگیری و مبارزه با قاچاق گفت: این گردهمایی 3 روزه با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نوآور و دستگاه ها و سازمان های عضو ستاد با هدف گسترش مشارکت های مردمی در پیشگیری و مقابله با قاچاق در پانزده محور و موضوع برگزار خواهد شد.


در پایان نشست، اعضای کمیته در مورد ضرورت انجام و بهره گیری از نتایج پیمایش ها و تحقیقات میدانی بررسی وضعیت نگرش و رفتار افراد جامعه نسبت به پدیده قاچاق، رویکردشناسی افکار عمومی و تهیه آمار و اطلاعات دقیق برای تولید محتوای متناسب با نیاز مخاطب بحث و تبادل نظر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد