درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40781صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 23 آبان 1398 - 21:00
نشست روابط عمومی‌های وزارت تعاون و سازمان تابعه با حضور وزیر برگزار شد
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست روابط عمومی را چشم و گوش سازمان ها عنوان کرد که باید با برقراری ارتباط صحیح با جامعه وسیعی که جامعه هدفشان محسوب می گردند نیازهای آنها را به موقع، دقیق و منصفانه با رعایت اخلاق و رفتار حرفه ای انتقال دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست روابط عمومی را چشم و گوش سازمان ها عنوان کرد که باید با برقراری ارتباط صحیح با جامعه وسیعی که جامعه هدفشان محسوب می گردند نیازهای آنها را به موقع، دقیق و منصفانه با رعایت اخلاق و رفتار حرفه ای انتقال دهند.


به گزارش شارا، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی، با توجه به گسترش رسانه های اجتماعی ، اطلاع رسانی شفاف، سریع و به موقع را از جمله ضرورتهای روابط عمومی امروز عنوان کرد و در این باره افزود :امروزه اطلاع رسانی شفاف است و این امر سبب افزایش عدالت اجتماعی خواهد شد.


وزیر تعاون وظیفه روابط عمومی ها را انتقال صحیح دارایی های ارزشمند دانست و افزود: افزایش سرمایه های اجتماعی همچنین اعتماد و امید اجتماعی از جمله مواردی است که امروزه باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد.


شریعتمداری با اشاره به ظرفیتهای زیادی که در بخشها و زیرمجموعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی وجود دارد خاطرنشان کرد: امروزه روابط عمومی ها باید با اعتماد سازی ، عملکرد مثبت سازمانها را اطلاع رسانی نمایند و شفاف سازی نمایند.


وزیر کار با اشاره به وضعیت حساس جامعه با توجه به هجمه های رسانه های غربی خاطرنشان کرد: امروزه با گسترش رسانه ها و شبکه های اجتماعی شناخت این رسانه ها توسط روابط عمومی ها و استفاده از این ظرفیتها و تبدیل آن به فرصت در راستای اطلاع رسانی دقیق از جمله ضرورتها به شمار می آید.


شریعتمتداری از روابط عمومی به عنوان چراغ راه و هدایتگر تلقی کرد و در این باره خاطر نشان ساخت بر اساس فلسفه وجودی و ماموریت روابط عمومی به عنوان حلقه واسطه مردم و سازمانها در امر حفاظت و صیانت از حقوق و منافع هر دوگروه لازم است رویکرد و کارکرد روابط عمومی معطوف افزایش توان علمی و عملی و پرداختن به امر آموزش و استمرار در امر یادگیری و مهارت افزایی به ویژه در مقوله سواد رسانه ای باشد.


گفتنی است نشست سراسری روابط عمومی های وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی با حضور روابط عمومی های کلیه سازمانهای تابعه از جمله بانک توسعه تعاون در سالن همایش های تلاش برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد