درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40772صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 23 آبان 1398 - 07:28
ادغام روابط عمومی، بازاریابی تاثیرگذار و قانون
این تحقیق دارای یک قاب نسبتاً کوچک است و فقط اطلاعات اولیه در مورد تأثیر FTC بر مصرف کنندگان و متخصصان روابط عمومی را ارایه می دهد. برای اطمینان از پیشرفت مداوم صنعت روابط عمومی، به تحقیقات بیشتری نیاز داریم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| متخصصان روابط عمومی باید هنگام کار در فعالیتهای رسانه های اجتماعی با تأثیرگذاران، تفاوت های ظریف سیستم های حقوقی را درک کنند. بسیاری از مصرف کنندگان توسط تأثیرگذارانی به اشتباه می افتند که کمیسیون تجارت فدرال (FTC) را وادار به اجرای قوانینی برای محافظت از آنها می کنند. FTC یک آژانس فدرال است که قوانین ضد انحصاری را برای حمایت از مصرف کنندگان اعمال می کند...


استفاده از هشتگ، صحت بازاریابی تأثیرگذار را نقض نمی کند زیرا هدف اصلی هشتگ کمک به کاربران رسانه های اجتماعی در مشارکت، یافتن و به اشتراک گذاری پیام های مد روز است. متأسفانه بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی برای هدف واقعی خود از هشتگ استفاده می کنند و ممکن است متوجه هشتگ اثر گذار نباشند.

 

این نشان می دهد که کاربران غیرمجاز که مؤثر هم نیستند، برندها را نیز برچسب زده و از هشتگ استفاده می کنند. اگر روش مشخصی برای شناسایی افرادی که برای پست خود جبران خسارت دریافت کرده اند وجود ندارد یا کسی این کار را انجام نداده است، در نهایت هدف روش افشای FTC شکست می خورد.


یک بررسی آنلاین به ۱۰۵ مصرف کننده در سنین ۱۸ تا ۳۶ سال ارسال شده است. همه شرکت کنندگان اظهار داشتند که آنها کاربران سرسخت رسانه های اجتماعی هستند و به ۹ سؤال در مورد بازاریابی تأثیرگذار و روشهای افشای FTC پاسخ دادند.

 

هدف این تحقیق بررسی چگونگی درک مصرف کنندگان از تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی برای اطمینان از مدیریت صحیح اثر گذاران در روابط عمومی بود.


این مطالعه نشان داد که بیش از ۵۰ درصد از مصرف کنندگان موافقند که پست های بازاریابی تأثیرگذار با هشتک #ad بیشتر به تبلیغات سنتی و کمتر شبیه به بازاریابی تأثیرگذار است.


این تحقیق همچنین نشان داد که ۴۵ درصد از مصرف کنندگان هنگام استفاده از تأثیرگذاران از هشتک #ad با محصول ارتباط برقرار می کنند. این داده ها حاکی از روش های افشای FTC بر درک مصرف کنندگان از بازاریابی تأثیرگذار است.


تاثیرگذاران زمانی مصرف کننده عادی بودند که مایل به کسب اطلاعات در مورد برندها و محصولات بودند. هر کسی در رسانه های اجتماعی می تواند اطلاعات مربوط به مارک ها را به اشتراک بگذارد و اکثر ما بدون حتی متوجه شدن این کار را می کنیم.


متخصصان روابط عمومی باید برای مدیریت صحیح تأثیرگذار و راه اندازی کارزارهای تأثیرگذار، با این موضوعات مبارزه کنند. در حال حاضر هیچ مطالعه دیگری وجود ندارد که روش های افشای FTC و چگونگی تأثیر آن بر صنعت روابط عمومی را بررسی کند.

 

داده های این تحقیق به ایجاد نقشه راه کمک می کند تا حرفه ای روابط عمومی با موفقیت تأثیرگذار را مدیریت کند.

 

این تحقیق دارای یک قاب نسبتاً کوچک است و فقط اطلاعات اولیه در مورد تأثیر FTC بر مصرف کنندگان و متخصصان روابط عمومی را ارایه می دهد. برای اطمینان از پیشرفت مداوم صنعت روابط عمومی، به تحقیقات بیشتری نیاز داریم.
 

پیامدهای روابط عمومی
• متخصصان روابط عمومی نمی توانند به طور صحیح تأثیرگذاران را مدیریت کنند، مگر اینکه روش های تنظیم مقررات افشای FTC اصلاح شوند.


• اگر متخصصان روابط عمومی نتوانند به طور صحیح تأثیرگذاران را مدیریت کنند، ممکن است اعتماد مصرف کنندگان خود را کم یا از دست بدهند.


پیامدهای روابط عمومی
• متخصصان روابط عمومی نمی توانند به طور صحیح تأثیرگذاران را مدیریت کنند، مگر اینکه روش های تنظیم مقررات افشای FTC اصلاح شوند.


• اگر متخصصان روابط عمومی نتوانند به طور صحیح تأثیرگذاران را مدیریت کنند ، ممکن است اعتماد مصرف کنندگان خود را کم یا از دست بدهند.

 

نویسند: کیت جون
مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع: https://instituteforpr.org

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد