درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 09:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40763صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 22 آبان 1398 - 19:10
دوره آموزشی روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی در ساری
دوره آموزشی برنامه ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاههای کلان مناطق کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجتمع فرهنگی و رفاهی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و درمان ساری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دوره آموزشی برنامه ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاههای کلان مناطق کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجتمع فرهنگی و رفاهی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و درمان ساری برگزار شد.


دکتر سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه روابط عمومی ها در عصر جدید به صورت فزاینده ای درحال تغییر و گسترش هستند، گفت: روابط عمومی بنابر ماهیت و ویژگی که دارد نیازمند خلاقیت و دانش روز و تکنولوژی نوین است بنابراین بحث آموزش به ویژه در بحث سلامت به شدت باید مورد توجه قرار گیرد.


وی به نقش ویژه روابط عمومی ها در ارتباطات سازمانی اشاره کرد و افزود: ارتباط موثر با محیط درون و برون سازمانی و بین المللی از وظایف روابط عمومی ها است و هرچقدر این ارتباطات گسترده تر باشد می تواند سبب ارتقا و پیشرفت سازمان شود.


رئیس کلان منطقه یک آمایش کشور با بیان اینکه رابط عمومی در بسیاری از سازمان ها سنتی است، ادامه داد: روابط عمومی ها تاکنون نتوانسته اند به جایگاه اصلی خود دست پیدا کنند زیرا نگاه به این حوزه سنتی است که باید بابکارگیری ابزارهای عصر جدید این نگاه تغییر پیدا کند.


دکتر موسوی با تاکید براینکه روابط عمومی در حوزه سلامت نسبت به سایر دستگاه ها رسالت سنگین تری را به عهده دارد، گفت: رسالت این حوزه علاوه بر نقش معمول تمام روابط عمومی ها و اطلاع رسانی، تلاش برای ارتقای فرهنگ سلامت و سطح آگاهی جامعه در این حوزه می باشد که این رسالت بزرگی است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه روابط عمومی ها باید بهره گیری از دانش روز و تکنولوژی نوین در مسیر ارتقاء سلامت جامعه گام بردارند، گفت: حوزه سلامت، حوزه پیچیده ای است و کوچکترین بی توجهی می تواند به یک بحران اجتماعی و امنیتی تبدیل شود.

دکتر فرزاد گوهردهی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این دوره آموزشی اظهار کرد: کارگاه برنامه ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار شده است که در آن مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاههای کلان مناطق کشور (۶،۲،۱و۱۰) شرکت کردند.


وی با بیان اینکه این کارگاه به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و رفاهی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و درمان ساری برگزار می شود، گفت: روز نخست این کارگاه با محوریت برنامه ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی و رسانه ای و روز دوم نیز با عنوان استراتژی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی برگزار می شود.


دکتر گوهردهی هدف از برگزاری این کارگاه را توانمند سازی شاغلین روابط عمومی ها در راستای اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه ها دانست و افزود: برنامه استراتژیک به سازمان کمک می کند تا با استفاده از روش منظم تر، معقول تر و منطقی تر راه های استراتژیکی موثری را انتخاب و در راستای اهداف سازمان بکارگیرد.


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: طراحی برنامه ریزی مناسب روابط عمومی می تواند مدیران ارشد سازمان را با اثر بخشی فعالیت روابط عمومی ها آشنا و کمک کند که روابط عمومی اعتبارات لازم را برای ادامه فعالیت های خود اخذ کند.


وی با بیان اینکه فرایند برنامه ریزی در روابط عمومی متشکل از چهار مرحله اساسی تحقیق،برنامه ریزی، ارتباط و ارزیابی است، گفت: این مسائل در یک فرایند برای حل مسائل و مشکلات ارتباطی روابط عمومی در اختیار ما قرارمی گیرد تا ما بدانیم که بیش از هر برنامه ریزی تحقیق کنیم ولی اندک افرادی هستند که بدانند چه تحقیقی مورد نیاز است و چه زمانی می تواند در حل مسائل روابط عمومی کاربرد داشته باشد.


دکتر گوهردهی با بیان اینکه اولین اقدام ما شناخت مسئله است،افزود: باید وضعیت موجود و مطلوب را ارزیابی کنیم و طبیعی است که در این فرایند پس از شناسایی وضعیت موجود باید برنامه ریزی را انجام دهیم و برای انتخاب برنامه ریزی مناسب باید افرادی باشند که متغیرها و روشها را بشناسند و در اختیار سازمان قرار دهند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید براینکه گام اساسی ما در روابط عمومی مدیریت برنامه ارتباطی است، ادامه داد: روابط عمومی باید در برنامه ریزی کلان و عملیاتی از جایگاه لازم و تشکیلات، نیروی انسانی و محبوبیت کافی برخوردار باشد و کارکنان آن نیز مهارت ارتباطی، تجربی و انگیزه لازم را داشته باشند هدف از برگزاری این کارگاه ها نیز ایجاد انگیزه و مهارت های لازم برای برقراری ارتباط با مخاطبین است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد