درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 05:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40736صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 20 آبان 1398 - 00:23
رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی: پاسخگویی فولاد مبارکه به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است
اسوتلانا استاوروا گفت: پیش از هرچیز باید بگویم بسیار شگفت‌انگیز است که این شرکت همانند یک شهروند خوب به وظایف خود در قبال جامعه در حوزه‌های ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و سایر موارد عمل می‌کند. پاسخگویی این شرکت به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه اصفهان در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: باعث افتخار است که در سفر به ایران از نزدیک بزرگ‌ترین کارخانۀ فولادسازی خاورمیانه و شمال آفریقا را می‌بینم.

اسوتلانا استاوروا گفت: پیش از هرچیز باید بگویم بسیار شگفت‌انگیز است که این شرکت همانند یک شهروند خوب به وظایف خود در قبال جامعه در حوزه‌های ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و سایر موارد عمل می‌کند. پاسخگویی این شرکت به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است.


وی نظم و انضباط و یکپارچگی حاکم در فولاد مبارکه و عملکرد خوب کارکنان را یکی دیگر از نقاط قوت این شرکت دانست و تصریح کرد: ویژگی برجسته‌ای که در فولاد مبارکه دیده می‌شود این است که کل فرایند این شرکت از روند تولید تا حتی کاشت درختان در آن حساب‌شده است.


رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی با بیان این‌که عملکرد فولاد مبارکه در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد این شرکت همگام با فناوری و دانش روز دنیا در حال حرکت است، گفت: استارت‌آپ‌ها بخش مهمی از اقتصاد جهانی را تشکیل می‌دهند و روابط عمومی‌ها نیز می‌توانند از ظرفیت آن‌ها استفاده کنند. اگرچه استارت‌آپ‌ها در آغاز کار کوچک‌اند و برای راه‌اندازی نیاز به حمایت دارند، اما در ادامه می‌توانند در بسیاری از بخش‌ها سازمان‌ها را یاری کنند.


وی در همین خصوص و با تأکید بر این‌که در کشور ایران نیز استارت‌آپ‌ها از ظرفیت زیادی برخوردارند، تصریح کرد: آن‌ها می‌توانند به روابط عمومی‌ها کمک کنند تا داستان سازمان را به شکل بسیار بهتر و اثربخش‌تری برای جامعه روایت کنند. در اروپا نیز ما مشاهده می‌کنیم که بیش از 50 درصد استارت‌آپ‌ها در ابتدا با مشکل مواجه می‌شوند، اما چنانچه به‌درستی حمایت و به کار گرفته شوند، می‌توانند در فرایندها و خلق ارزش‌ها آثار شگفت‌انگیزی بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد