درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40700صفحه نخست » دوشنبه، 13 آبان 1398 - 04:29
اپل برنامه ای برای جایگزینی ایرپاد با ایرپاد پرو ندارد
ایرپاد پرو با ویژگی هایی نظیر حذف صدای مزاحم، حالت شفافیت صدا و قابلیت های دیگر روانه فروشگاه های اپل شده و در دسترس علاقه مندان محصولات این برند محبوب قرار گرفته است؛ موضوعی که سبب شد بسیاری ایرپاد پرو را نسخه جدید ایرپاد قلمداد کنند. این دیدگاه در حالی مطرح شده است که به تازگی تیم کوک، مدیر اجرایی اپل با آن مخالفت کرده و ایرپاد پرو را مکمل ایرپاد می داند نه جایگزین آن.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخلاف گمانه زنی ها، اپل برنامه ای برای جایگزینی ایرپاد با ایرپاد پرو ندارد.

به گزارش شارا به نقل از زومیت، ایرپاد پرو با ویژگی هایی نظیر حذف صدای مزاحم، حالت شفافیت صدا و قابلیت های دیگر روانه فروشگاه های اپل شده و در دسترس علاقه مندان محصولات این برند محبوب قرار گرفته است؛ موضوعی که سبب شد بسیاری ایرپاد پرو را نسخه جدید ایرپاد قلمداد کنند. این دیدگاه در حالی مطرح شده است که به تازگی تیم کوک، مدیر اجرایی اپل با آن مخالفت کرده و ایرپاد پرو را مکمل ایرپاد می داند نه جایگزین آن.
 

به گفته مدیر اجرایی اپل، این غول سخت افزاری آمریکایی از مجموع فروش محصولات پوشیدنی، خانگی و لوازم جانبی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ رقمی معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار کسب کرده است. کالاهایی نظیر ایرپاد، بیتس و اپل واچ از جمله محصولاتی هستند که این درآمد قابل توجه را نصیب برند محبوب کرده و به گفته تیم کوک، شرکت متبوع وی در زمینه فروش ایرپاد رکورد جدیدی را ثبت کرده است. کوک ضمن ارائه آمارهای مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ اظهار داشت:

فروش ایرپاد در وضعیت بسیار خوب و رو به رشدی قرار دارد. من پیش بینی می کنم که این افزایش فروش شامل سه ماهه مالی فعلی نیز خواهد شد. ما هم اکنون مفتخریم که محصول جدیدی را در اختیار آن دسته از مشتریان قرار دادیم که خواهان برخورداری از ویژگی حذف صدای مزاحم بودند. آنها هم اکنون می توانند ایرپاد پرو را از فروشگاه های اپل خریداری کنند.

گفتنی است، ایرپاد پرو به لحاظ زمان بندی عرضه به بازار نمی تواند در فروش سه ماهه مالی فعلی اپل محاسبه شود. این در شرایطی است که مدیر اجرایی اپل معتقد است که مالکان ایرپاد نخستین کسانی خواهند بود که برای خرید ایرپاد پرو اقدام خواهند کرد. کوک در رابطه با خریداران ایرپاد پرو گفت:

ما بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم استقبال مشتریان از این محصول چگونه خواهد بود. اما حدس من این است که در روزهای نخست عرضه، این مالکان ایرپاد هستند که برای خرید ایرپاد پرو مراجعه خواهند کرد تا یک جفت از آن را نیز داشته باشند، خصوصا برای زمانی که به ویژگی حذف صدای مزاحم نیاز پیدا می کنند.

نظر مدیر اجرایی اپل در رابطه با مشتریان این شرکت که مایل خواهند بود ایرپاد و ایرپاد پرو را هم زمان در اختیار داشته باشند، جالب به نظر می رسد. اگرچه ایراد پرو ویژگی های متفاوتی را نسبت به ایرپاد ارائه می کند، هر دو محصول شباهت های بسیار زیادی با یکدیگر داشته و تقریبا می توان گفت عملکردشان هم پوشانی قابل توجهی با یکدیگر دارد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد