درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 15:23   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40696صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 14 آبان 1398 - 08:02
منوی محتوای رسانه های اجتماعی
محتوای عالی رسانه های اجتماعی مانند یک غذای لذیذ در کنار هم هستند که شما باید تمام ترکیبات را فقط در یک ترکیب مناسب داشته باشید تا بتوانید حتی نیاز به خاص ترین غذا را نیز برآورده کنید. یک مطالعه جدید نشان داد که دارندگان مشاغل کوچک به طور متوسط شش ساعت در هفته صرف تولید و انتشار محتوای رسانه های اجتماعی می کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اکنون که تقریباً همه مشاغل این ایده را پذیرفته اند که مجبورند محتوای خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کنند، مشکل بعدی این است که چه چیزی باید ارسال شود و چه موقع ارسال گردد.


 رسانه‌های اجتماعی می توانند روابط برقرار کنند و مشتری، ارباب رجوع و بیماران واجد شرایط را به خود جلب کنند. با این وجود، زمان، توجه و ارایه یک استراتژی محتوای هوشمندانه است تا بتوانید نتیجه مورد نظر خود را بدست آورید. بارها و بارها این احساس تاسف را می شنوم که رسانه های اجتماعی اتلاف وقت هستند و کاری برای تجارت من انجام نمی دهند.


خوب اگر اینگونه باشد، من پیشنهاد می کنم استراتژی محتوا نداشته باشید و محتوایی را ایجاد نکنید که برای مخاطبان تان جذاب باشد.


وقتی درست انجام شود، رسانه های اجتماعی می توانند یک تجارت ایجاد کنند و این کار را سریع انجام می دهند.


بنابراین مردم می خواهند در فیدهای اجتماعی خود چه محتوایی ببینند؟


انواع متنوعی از محتوا
• مطالب جالب، تفریحی و سرگرم کننده که به افراد دلیلی برای لبخند زدن یا خندیدن می دهد.


• محتوای آموزشی که به آنها کمک می کند چیزهای جدید یاد بگیرند یا جواب مشکلات و مسایلی را که با آنها سر و کار دارند، پیدا کنند.


• محتوای الهام بخش که ایده هایی را به آنها هدایت می کند و روحیه آنها را بالا می برد.


• محتوای خلاق و به خوبی طراحی شده که هنگام حرکت از طریق فید آنها، چشم آنها را به خود خیره می کند.


• داستانهای شخصی مربوط به پشت پرده هایی که به مخاطبان شما فرصتی می دهد تا در مورد افراد و نحوه فعالیت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.


• محتوای مربوط به داخل حرفه که به مخاطبان خود اجازه می دهید اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد، فلسفه و نحوه فعالیت شما کسب کنند.


اگر تنها فیلم های آموزشی ارسال کنید، مخاطبان شما به دلیل اینکه به دنبال انواع مختلفی از مطالب می گردند، از محتوای شما دور می شوند...


محتوای عالی رسانه های اجتماعی مانند یک غذای لذیذ در کنار هم هستند که شما باید تمام ترکیبات را فقط در یک ترکیب مناسب داشته باشید تا بتوانید حتی نیاز به خاص ترین غذا را نیز برآورده کنید.


شما باید محتوای خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که برای هر سیستم عاملی فرمت شود و متن را طوری تنظیم کنید که لحنش مناسب باشد.


سپس از داشبورد مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Sendible برای بارگذاری، برنامه ریزی و ارسال مطالب خود استفاده کنید.


یک مطالعه جدید نشان داد که دارندگان مشاغل کوچک به طور متوسط شش ساعت در هفته صرف  تولید و انتشار محتوای رسانه های اجتماعی می کنند.


منبع: http://proactivereport.com
نویسنده: سالی فالکوو

مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد