درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40690صفحه نخست » مناسبت های روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1398 - 08:10
بنیانگذار عکاسی انتقادی اجتماعی
درونمایه عکس‌های او انسانی است که بیننده او را همتراز عکاس با چهره ای گشاده و مهربان می بیند. او همواره از فرودستان و ستمدیدگان جامعه عکس می گرفت و با این کار تصویر ماندگاری از جامعه آمریکای آغاز سده بیستم به دست داد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ۳ نوامبر ۱۹۴۰؛ ۷۹ سال پیش در چنین روزی لویس هاین در نیویورک درگذشت.
 
 می گفت: «روزی می رسد که عکس‌های من تنها یادگار گذشته ها باشند».
 
 لویس هاین Lewis Hine در شهرک اوشکوش در ایالت ویسکونسین در شمال شرقی آمریکا زاده شد.
 
 پدرش رستوران کوچکی داشت و مادرش آموزگار بود.
 
 ۱۸ ساله بود که پدر را از دست داد و با کارهای سخت روزمزد هزینه خانواده را تأمین می کرد.
 
 ۲۶ ساله بود که به شیکاگو رفت و توانست به دانشگاه برود، جغرافیا بخواند و در نیویورک آموزگار این رشته شود.
 
 شیفته
عکاسی بود و نخست پیوسته از شاگردان و کار روزانه در مدرسه عکس‌هایی با چشم اندازهای ویژه می گرفت. اما آنچه از او باقی مانده عکس‌هایی است که از مهاجران تازهوارد به آمریکا و کار طاقت‌فرسای آنان پس از ورود به آن کشور گرفته است.
 
 ۳۱ ساله بود که عکس ماندگار مادری را که کودکش را در آغوش دارد و چهره معصومش به مریم مقدس می ماند را منتشر کرد.
 
 درونمایه عکس‌های او انسانی است که بیننده او را همتراز عکاس با چهره ای گشاده و مهربان می بیند. او همواره از فرودستان و ستمدیدگان جامعه عکس می گرفت و با این کار تصویر ماندگاری از جامعه آمریکای آغاز سده بیستم به دست داد.
 
 ماندگارترین کار او عکس‌هایی است که از کودکان کار در معدن‌های زغال‌سنگ گرفته که به آنها "پسرکان شکننده" می گفتند. آنها با دست خالی سنگ‌ها را از زغال‌سنگ هایی که در معدن از این سو به آن سو روان بودند، جدا می کردند و روزی تنها هشت سِنت مزد می گرفتند.
 
 ۳۲ ساله بود که پس از به پایان رساندن رشته جامعه‌شناسی در نیویورک کارش را رها کرد و به پیشنهاد "کمیته ملی ضد کار کودکان" به سراسر آمریکا سفر کرد و از دستان خون‌آلود و پیکرهای نحیف کودکان معدنچی پرده برداشت. او برای این کارگاه در سال تا ۱۲۰ هزار کیلومتر راه میپیمود.
 
 او سپس به انتشار عکس‌هایی از کودکان کار در شغل‌های دیگر پرداخت و از آنجا که عکس‌هایش دیدنی بودند و با استقبال رسانه ها روبرو می شدند، نقش تعیین‌کننده ای در ممنوعیت کار کودکان در آمریکا ایفا کرد.
 
 ۵۳ ساله بود که در بحبوحه بحران اقتصادی در آمریکا کتاب "مردان به هنگام کار" را منتشر کرد که کارگران را از موضع قدرت نشان می دهد.
 
 سال‌های آخر عمر را در تنگدستی گذراند چون کار و مأموریتی به او داده نمی‌شد.
 
 لویس هاین در ۶۶ سالگی در نیویورک درگذشت./ وله
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد