درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 13:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40640صفحه نخست » سه شنبه، 7 آبان 1398 - 15:39
نامه سرگشاده کارکنان فیس‌بوک در اعتراض به سیاست تبلیغات سیاسی
تعدادی از کارمندان شرکت فیسبوک با امضای یک نامه سرگشاده خطاب به بنیانگذار این شرکت، خواستار ایجاد تغییر در قوانین مربوط به تبلیغ سیاسی در پلتفرم این شبکه اجتماعی شدند که به سیاستمداران اجازه می‌دهد تا با مصونیت تمام دروغ‌پردازی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تعدادی از کارمندان شرکت فیسبوک با امضای یک نامه سرگشاده خطاب به بنیانگذار این شرکت، خواستار ایجاد تغییر در قوانین مربوط به تبلیغ سیاسی در پلتفرم این شبکه اجتماعی شدند که به سیاستمداران اجازه می‌دهد تا با مصونیت تمام دروغ‌پردازی کنند.

بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان این شرکت آمریکایی به امضای یک نامه داخلی اقدام کرده‌اند که از مقامات ارشد فیس‌بوک می‌خواهد تا رویه و موضع خود را در مورد تبلیغات سیاسی تغییر دهند. این اواخر سیاست‌های فیس‌بوک در این باره به آتشی سیاسی بدل شده که این شرکت را محاصره کرده است.

به استناد رونوشتی از این نامه که به دست روزنامه نیویورک تایمز رسیده است، در بخشی از متن آن آمده است: «آزادی بیان و بیان خریداری شده یک چیز نیستند و با هم تفاوت دارند.»

«اطلاعات نادرست همه ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، سیاست‌های کنونی ما در خصوص اعتبارسنجی افرادی که در پُست‌های سیاسی قرار دارند یا آن دسته از سیاستمدارانی که نامزد تصدی‌گری این پُست‌ها هستند، تهدیدی برای آن چیزی است که فیس‌بوک نماد آن است. ما قویا به این سیاست به ترتیبی که هست، انتقاد داریم. چنین سیاستی از صدا‌ها حفاظت نمی‌کند بلکه در عوض به سیاستمداران اجازه می‌دهد تا از پلتفرم ما برای هدف قرار دادن افرادی که معتقدند محتوا و مضامین به اشتراک گذاشته شده توسط چهره‌های سیاسی موثق و قابل اعتمادند، استفاده ابزاری کنند.»

فیس‌بوک در ماه اکتبر (مهر-آبان) تصمیم گرفت تا تبلیغات سیاستمداران را از قوانین گسترده و جامع این شبکه اجتماعی که دروغ‌پردازی و فریبکاری را در تبلیغات ممنوع می‌کند، معاف کند. این اقدام در واقع یک چراغ سبز برای دروغ پردازی‌های عمدی سیاستمداران در پلتفرم تبلیغاتی فیس‌بوک بود، بدون این که با تنبیه یا مجازاتی روبه رو شوند. این تصمیم مناقشات بسیاری را به همراه داشته است و نمایندگان دمکرات آمریکا هشدار می‌دهند که چنین تصمیمی می‌تواند بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در آمریکا اثر بگذارد. این در حالی است که مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس‌بوک با بهانه حمایت از آزادی بیان از این موضع‌گیری دفاع می‌کند. هرچند ظاهرا همه کارمندان این مدیر ۳۴ ساله با وی در این باره اتفاق نظر ندارند.

منبع: بیزینس اینسایدر
http://atlaskhabar.ir/

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد