درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 00:34   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40632صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 6 آبان 1398 - 13:15
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی: باید فرآیندها و آسیب های حوزه روابط عمومی ها احصا شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی گفت: باید مدلی برای توسعه بیشتر جایگاه روابط عمومی دستگاه های اجرایی فارغ از نگاه های فردی تعریف شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی گفت: باید مدلی برای توسعه بیشتر جایگاه روابط عمومی دستگاه های اجرایی فارغ از نگاه های فردی تعریف شود.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی؛ حسن پارسی پور در جمع اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان شمالی رمز موفقیت در توسعه چه بخش دولتی و چه خصوصی را ایجاد تشکل هایی با مدیریت جوانان خلاق و خوشفکر دانست و گفت:با این تشکلات باید بتوانیم فارغ از ساختارهای سازمانی با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

پارسی پور اظهار داشت: اهمیت و جایگاه روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست فقط گاهی غفلت می کنیم یا توجه کافی به این موضوع نداریم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها می توانند موجب تحرک و پویایی در دستگاه اجرایی شوند،خاطرنشان کرد:باید سازمانی نگاه کرد زیرا مردم متوجه انعکاس اخبار و عکس های یک مدیر دستگاه اجرایی و نوع فعالیت هایش هستند لذا نمی توان فردی به موضوعات نگریست.

پارسی پور با اشاره به اینکه به کرات بیان شده که روابط عمومی حلقه اتصال بین سازمان با بیرون است تصریح کرد: باید فرآیندها و آسیب های حوزه روابط عمومی ها احصا شود زیرا تاکنون کمی در این خصوص غفلت شده و عملکرد ضعیفی ارائه شده است که دلیل این امر هم آن است که روابط عمومی را فقط ارتباط با رئیس سازمان می بینیم.

وی اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی نیازمند یک حرکت و خلاقیت جدید هستند تنها نمی توان به مباحث آموزشی تکیه کرد و این امر نشان دهنده نوع برنامه ریزی های روابط عمومی است که می توانند از این طریق اعتماد مدیر و رئیس مربوطه را جلب کنند.

پارسی پور از مجموعه روابط عمومی های استان خواستار ارائه مطالبات این حوزه شد و افزود: با ارائه مطالبات می توان بهتر برنامه ریزی کرد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی خراسان شمالی نیز با تقدیر از ریاست سازمان برنامه بودجه استان خراسان شمالی ، روز آمار و برنامه ریزی را به ایشان و همکاران این سازمان تبریک گفت و افزود: شما با پژوهش به آمار و اطلاعات استان دسترسی داشته و دائما در تلاشید با برنامه ریزی مناسب توسعه استان را محقق سازید.

علی قلی زاده به گستردگی امور روابط عمومی در سازمانها اشاره کرد و افزود: لازمه اقتدار سازمانها با توجه به تنوع و گسترش رسانه ها به روز شدن کارشناسان روابط عمومی به مناسبات ارتباطی جامعه امروز و آموزش آنهاست .

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی از نگاه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برای آموزش کارشناسان روابط عمومی تشکر کرد و افزود: احترام به مردم و خدمت گزاری بهتر به مردم ایجاب می کند ؛ ارتباط با مردم و رسانه ها از طریق روابط عمومی دستگاه ها از شان و اعتبار بهتری در پاسخگویی به مردم برخوردار باشد.

دبیر هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: بازگوکردنِ واقعیت‌های سازمان‌ها برای مشتریان و حدِ این شفاف‌سازی، دغدغهٔ اصلیِ روابط‌عمومی‌ها است.

بنفشه یزدانی افزود: آنجا که پای بازگوکردنِ اسرارِ سازمان در میان استْ میانِ حقوقِ مشتری و اسرارِ سازمانْ باید به بهترین نحو توازن برقرار کرد که مدیریت خوب سازمان و روابط عمومی پویای آن به بهترین شکل زمینه ارتباط در استان را فراهم کرده است.

عضو دیگر هئیت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان نیز در این دیدار گفت: کارشناسان روابط عمومی را بعنوان بخشی از وظایف مدیران می دانند اما این وظیفه برای برخی مدیران فراموش شده است.

حامد مسعودی فر افزود: از ارتباطات بعنوان طلایی ترین کلید موفقیت یاد می شود پس یکی از طلایی ترین کلیدهای موفقیت مدیران در سازمانها روابط عمومی است که می تواند با ایجاد ارتباط بین مدیران و سازمانها با مردم و رسانه ها به تحقق اهداف سازمانی و رشد و توسعه کمک نماید.

وی از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا در اختصاص بودجه به دستگاهها به نقش روابط عمومی توجه شود و افزود: اختصاص بودجه به دستگاهها برای انجام خدمات و پروژه های مختلف در راستای خدمت به مردم است اما خدمات دولت به مردم تنها از طریق روابط عمومیست که می تواند انتشار یابد و ضروریست بودجه لازم در دستگاهها برای این موضوع لحاظ شود.

در پایان این دیدار از خدمات حمید شایان مدیر روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه توسط رئیس سازمان ، و اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خراسان شمالی تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد