درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 04:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40594صفحه نخست » خبر یکشنبه، 4 آبان 1398 - 11:47
استاندار کرمانشاه بر لزوم تقویت روابط عمومی استانداری تاکید کرد
استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تقویت روابط عمومی استانداری، گفت: توقع داریم روابط عمومی در دوره جدید به حوزه افکارسنجی و تحلیل محتوا ورود جدی‌تری داشته و در روند تصمیم‌سازی نقش پررنگ‌تری ایفا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تقویت روابط عمومی استانداری، گفت: توقع داریم روابط عمومی در دوره جدید به حوزه افکارسنجی و تحلیل محتوا ورود جدی‌تری داشته و در روند تصمیم‌سازی نقش پررنگ‌تری ایفا کند.

به گزارش شارا، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: عظیمی‌مهر مدیری پرتلاش بود که در دوران مسوولیتش هرچه در توان داشت صادقانه انجام داد و چون خود ایشان هم چندین بار درخواست کناره‌گیری داشتند در نهایت تصمیم گرفتیم سکان روابط عمومی استانداری را به مدیری تازه ‌نفس بسپاریم.

مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری کرمانشاه با تقدیر از حمایت‌های مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و مجموعه استانداری از اداره کل روابط عمومی استانداری، گفت: همگامی با بازوند استاندار کرمانشاه با توجه به تحرک‌کاری و حضور میدانی او، کاری طاقت‌فرساست.

اصغر عظیمی‌مهر، افزود: اما آنچه که این مشقت‌های کاری را میسر می‌کرد این است که به عینه می‌دیدیم که برای منافع مردم استان چه تلاش‌هایی انجام می‌دادند.

او گفت: با این وجود به نظر شخص خودم نیز این تغییر واقعا برای روابط عمومی استانداری ضرورت داشت و بازوند در تشخیص این موضوع به درستی و درایت عمل نمودند و بنده در هر جایگاهی اعم از کارشناسی یا مسوولیت باشم خدمتگزار و تابع تشکیلات بوده و منافع سازمانی را ارجح می‌دانم و با تمام وجود به مدیرکل جدید نیز کمک می‌کنم.

به کفته باشگاه خبرنگاران جوان، "وحید خسروی" به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه حکم مسوولیت خود را از بازوند دریافت و از خدمات اصغر عظیمی مهر قدردانی شد.

 

به گزارش ایرنا، وحید خسروی دارای سوابق کاری، آموزشی و اجرایی از جمله؛ مسوول روابط عمومی و مشاور عالی مدیرکل ورزش و جوانان، مدرس دانشگاه، فعال رسانه‌ای، خبرنگار، مجری و گزارشگر، مولف و پژوهشگر، دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه، مشاور کسب و کار و مسوول حوزه ریاست مدیرکل ورزش جوانان است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد