درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:05   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40539صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 30 مهر 1398 - 00:11
مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه
ترابی با ذکر نمونه اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی اضافه کرد: توجه به مسئولیت های اجتماعی در عرصه ی ملی و منطقه ای باعث شده است که فولاد مبارکه از تولیدکننده صرف به حامی جامعه خودش تبدیل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به تشریح دلایل برگزیده شدن این شرکت در هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی روابط عمومی پرداخت.

به گزارش شارا به نقل از چیلان، ایرج ترابی با اشاره به نقش همزمان تولیدی و اجتماعی فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده فولادهای تخت در خاورمیانه و منطقه منطقه MENA به عنوان یک شرکت صنعتی بزرگ همواره مطرح بوده و علاوه بر تولید محصولات فولادی و ورق های متعدد و مورد مصرف در صنعت ،همواره در راستای تعهد خود به جامعه ی پیرامونش به مسئولیت های اجتماعی اش توجه ویژه داشته است.


ترابی با ذکر نمونه اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی اضافه کرد: توجه به مسئولیت های اجتماعی در عرصه ی ملی و منطقه ای باعث شده است که فولاد مبارکه از تولیدکننده صرف به حامی جامعه خودش تبدیل شود.

 

در همین راستا می توان به کارهای مشترکی که فولاد مبارکه در زمینه ی توجه به نیازهای جامعه انجام داده است اشاره کرد. ورزشگاه نقش جهان به عنوان یک فضای فرهنگی ورزشی که بعد از چندین سال توقف پروژه ای به سرانجام رسید، کمک به دانش آموزان نیازمند در تهیه نوشت افزار به مبلغ ده میلیارد ریال به عنوان سومین سال پیاپی، اقدامات های انجام شده در رابطه با متروی اصفهان، مصلای اصفهان و همچنین طرح هایی که در فولاد مبارکه به عنوان طرح های پایلوت به منصه ظهور رسیده است تا بتواند همراه با جامعه پیرامون خودش قدم بردارد. همچنین در حوزه کاهش آلاینده ها، مصرف بهینه آب و حفظ محیط زیست هم اقداماتی انجام شده است که در راستای توجه صنعت به جامعه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد