درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40505صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 29 مهر 1398 - 07:35
۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر
شما یک خبر عالی دارید. تبریک می گویم! اما حالا قصد دارید با آن چه کار کنید تا بتوانید حداکثر میزان توجه را بدست آورید؟ بارها این جملات را می شنویم، "من یک داستان عالی دارم، بگذارید یک بیانیه مطبوعاتی بنویسیم!" آیا این جملات می توانند یک راه حل جدید، داستان موفقیت آخرین مشتری یا شاید حتی یک قهرمان جدیدی باشد که تجربه و استعداد زیادی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شما یک خبر عالی دارید. تبریک می گویم! اما حالا قصد دارید با آن چه کار کنید تا بتوانید حداکثر میزان توجه را بدست آورید؟


بارها این جملات را می شنویم، "من یک داستان عالی دارم، بگذارید یک بیانیه مطبوعاتی بنویسیم!" آیا این جملات می توانند یک راه حل جدید، داستان موفقیت آخرین مشتری یا شاید حتی یک قهرمان جدیدی باشد که تجربه و استعداد زیادی دارد.

 

 این جملات همیشه منجر به سوالات بزرگتری می شود، از جمله این که: "چگونه می توان آن داستان را در تلاش های بازاریابی گسترده تر خود جای داد؟ یا "تبلیغات عمومی برای شما چه کاری انجام می دهند؟ " هر چیزی که به واقع ارزش خبری دارد، یک "یادآوری" نیست. این مهم است که شما با این خبر چه کاری انجام دهید که در آینده سر و صدای بزرگی ایجاد کند و بیشترین جذابیت را برای شرکت یا سازمان شما همراه داشته باشد.


از خبر برای ایجاد تبلیغات گسترده تر استفاده کنید
این امر بویژه برای ایجاد یک راه حل جدید یا راه اندازی محصول بسیار مهم است. شما زمان گذراندن مراحل خسته کننده توسعه و آزمایش را گذرانده اید که برای ارزش محصول بسیار عالی است. اما آیا واقعاً می خواهید بیانیه مطبوعاتی صادر کنید یا می خواهید از این اخبار به عنوان یک سکوی پرش برای قرار گرفتن در معرض دید همگان استفاده کنید؟ در نظر بگیرید که چه بیانیه مطبوعاتی را می خواهید انتشار دهید.


امروزه، رسانه های اجتماعی و تبلیغات می توانند راهی عالی برای جذب سرمایه، تولید و فروش باشند. هرگونه خبری را که می خواهید ایجاد کنید، به کانالهای اجتماعی مناسب ارسال و از آنها برای ادامه تبلیغ محصول استفاده کنید و در نظر بگیرید که چگونه این اخبار در نظر مشتری تفسیر می شود. اگر می خواهید مشتریان را به وب سایت خود جذب کنید، از خود بپرسید که چگونه از اخباری که ایجاد کرده اید، استفاده کنید تا در آنجا ترافیک ایجاد کنید.


به یاد داشته باشید که کجای این کار در تلاش های بازاریابی یکپارچه قرار دارد.


اگر خبر جدیدی دارید به این معنی نیست که نباید آن را به تلاش های بیشتر خود در بازاریابی پیوند دهید. بسیاری از نشریات صنعت، تقویم ویرایش شده سالانه خود را ارایه می دهند. این می تواند بسیار مهم باشد زیرا می توانند چرخه خبری خود را توسعه دهند و آن را با تلاش های رسانه ای خود ترکیب کنند.


برای مثال، بیایید بگوییم که یک نشریه تجاری شماره ماه مارس خود را به موضوعی اختصاص داده است که کاملاً مطابق با تحقیقاتی است که توسط یکی از رهبران فکری شما انجام شده است. ممکن است بخواهید اخبار مربوط به برنامه ریزی خود را در ماه ژانویه منتشر کنید و منتظر انتشار شماره مارس باشید. به این ترتیب، نه تنها اخبار را به صورت عمومی منتشر کرده اید، بلکه به احتمال زیاد همزمان با مصاحبه ای که توسط انتشارات دریافت خواهید کرد، هرچه بیشتر در معرض دید رهبر فکری خود قرار گرفته اید.


کمپین بعدی را در خاطر داشته باشید
اگر می خواهید از اخبار خود به عنوان راهی برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر خود استفاده کنید، به داشتن سابقه ای برای انتشار اخبار توجه کنید و آنها را همزمان با کمپین های خود منطبق کنید. این یک روش عالی برای تبلیغ محصولات و یا راه حل های شما در طول سال است. به عنوان مثال، می توانید به تقویم یکپارچه خود نگاه کنید و هر ماه انتشار مطبوعاتی داشته باشید. اما اجازه ندهید که نسخه های منتشر شده بدون پیشرفت متوقف شوند. یک تقویم کامل از اتفاقات داشته باشید و به یاد داشته باشید که مهم نیست که آن اتفاق در زمان های مختلف با هم همپوشانی داشته اند.


اینجا جایی است که تلاش های بازاریابی خودکار شما می توانند نتایج بسیار خوبی را به بار آورند. یک بیانیه مطبوعاتی آماده و طرح موضوع داشته باشید سپس آن طرح را با اینفوگرافیک دنبال کنید تا افراد را به سمت محتوای اولیه خود هدایت کنید. این کار را در طول سال به طور مداوم انجام دهید، درنتیجه همیشه می توانید آن را رهبری کنید.


به یاد داشته باشید چه چیزهایی قابل توجه و پر اهمیت هستند
تنها اگر احساس می کنید شخصی یا چیزی خبر ساز است، لزوما به این معنا نیست که باید آن را تولید کنید. آنچه که سخت تر از متقاعد کردن فرد است، چیزی است که در ذهن او قرار دارد، به گونه ای که شاید نتوان با آنچه که در ذهن است، همانطور که تصور می کند مخاطبان را جذب کند.

 

پیدا کردن محل مناسب ممکن است بهترین راه برای متقاعد کردن آنها باشد که می تواند راهی عالی باشد و وقت کمتری را صرف کند. به عنوان مثال، یک شرکت می تواند هزاران دلار برای جذب معاون جدید ارشد خود خرج کند. آنها کاندیدای ایده آل را با تحصیلات و سوابق مناسب پیدا می کنند و می خواهند این موضوع را به رقبای خود گوشزد کنند. بنابراین آنها یک خبر منتشر می کنند. با این حال ، نشریات صنعت و ژورنال های تجاری در سراسر کشور دارای بخش های جدید استخدام و افراد هستند. شاید قرار دادن آن در یکی از این فروشگاه ها و سپس تبلیغ در وب سایت شرکت و از طریق رسانه های اجتماعی بسیار ساده باشد. در این زمان است که متوجه می شوید که نه تنها کار بهتری نکرده اید، بلکه همان کار را تکرار کرده اید، در این صورت است که شما متحمل تلاش بیشتر و هزینه کمتری می شوید.


هنگام برنامه ریزی چرخه خبری کلی خود، این موارد را در نظر داشته باشید: ارزش اخبار، وسعت، ادغام و تصویر کمپین های بزرگ. اجازه ندهید که داستان های شما شکست بخورند وقتی که راه های زیادی برای تبلیغ آنها وجود دارد و به راحتی در اختیار شما و سازمان شما قرار می گیرند.


منبع: https://www.publicrelationstoday.com
نویسنده: کریستوفر کورینگتون

مترجم: مریم میرعبدالحق
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد