درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:53   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40427صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 17 مهر 1398 - 15:41
معاون رئیس جمهوری: تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از توجیه گری به عمل گرایی در دولت تدبیر
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست گفت: روابط عمومی‌ها در هر سازمان و نهادی وظیفه اطلاع رسانی شفاف و دقیق و فرهنگ سازی برای مخاطبان و عموم مردم را بر عهده دارند، و رویکرد دولت تدبیر و امید نسبت به محیط زیست و سایر حوزه های اجتماعی نیز موجب شده این عناصر ارتباطی از توجیه گری به عمل گرایی تغییر جهت دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست گفت: روابط عمومی‌ها در هر سازمان و نهادی وظیفه اطلاع رسانی شفاف و دقیق و فرهنگ سازی برای مخاطبان و عموم مردم را بر عهده دارند، و رویکرد دولت تدبیر و امید نسبت به محیط زیست و سایر حوزه های اجتماعی نیز موجب شده این عناصر ارتباطی از توجیه گری به عمل گرایی تغییر جهت دهند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، عیسی کلانتری روز چهارشنبه در پیامی به گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی حفاظت محیط زیست کشور در استان کرمان افزود: از آنجایی که وظیفه روابط عمومی، برنامه ریزی هماهنگی و اجرای فعالیت های ارتباطی و رسانه ای سازمان است، لازم است که این فرایندها، مبتنی بر اصول علمی و کاربردی این حوزه باشد و در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، به عنوان اصلی ترین مسیر ارتباطی سازمان، فضای گفت و گو و تعامل با رسانه ها، بخصوص سازمان های مردم نهاد و آحاد جامعه از جانب روابط عمومی هموار شود.


وی ادامه می دهد، در این مسیر، هر تلاش صادقانه ای که منجر به تقویت روحیه خودباوری و هم افزایی ظرفیت های پراکنده موجود در کشور شود، شایسته تقدیر است. کلانتری در خاتمه ضمن تاکید بر نقش محوری آموزش های تخصصی در حوزه بهسازی فعالیت ها و عملکردهای سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار امیدواری کرده ارتقای کمی و کیفی عملکرد روابط عمومی های استانی و ستاد سازمان در مسیر اعتلای محیط زیست کشور، بیش از پیش محقق شود.


همایش یکروزه و سراسری روابط عمومی سازمان های حفاظت و محیط زیست کشور بمنظور ارتقای سطح آموزش کارکنان روابط عمومی در راستای تنویر افکار عمومی در محل هتل پارس کرمان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد