درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40386صفحه نخست » خبر یکشنبه، 13 مهر 1398 - 17:36
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین مطرح کرد: نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در اعتماد سازی اجتماعی
جلسه شورای ارتباطات شستا، با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و مدیران روابط عمومی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا در محل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جلسه شورای ارتباطات شستا، با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و مدیران روابط عمومی هلدینگ‌های زیرمجموعه شستا در محل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی،غلامرضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در تمام سازمان‌ها و ساختارهای اقتصادی، تصریح کرد: من در سال‌های گذشته، دوره‌ای را با محوریت بازاریابی پشت سرگذاشتم و از همان دوران فهم دقیقی از میزان اهمیت روابط عمومی در پیگیری اهداف شرکت‌ها پیدا کردم و این نقش در ایران اهمیت بسیار بالایی دارد.


وی ادامه داد: در کشور ما، کارآفرینی نیز انفرادی تعریف می‌شود و اعتماد میان افراد و افراد و بنگاه‌های اقتصادی تا حدی فرو ریخته و روابط عمومی با شفاف سازی و عملکرد مناسب می‌تواند، این اعتماد را افزایش داده و بهبود بخشد.


به گفته سلیمانی، امروز که کشور می‌خواهد مسیر توسعه اقتصادی را طی کند، جبران آسیب‌هایی که به اعتماد وارد شده اهمیت اساسی دارد و برای شستا و هلدینگ‌های زیر مجموعه‌اش نیز ارائه تصویری شفاف از عملکردش و ساختن تصویری مناسب در سطح جامعه بسیار مهم است.


مدیرعامل تاصیکو با اشاره به اثرات مثبت تدوین سند راهبردی اطلاع رسانی شستا، تاکید کرد: برای اثرگذاری گسترده، نیاز به یک برنامه راهبردی کلان وجود دارد و گام بعدی تبدیل کردن این برنامه کلان به یک کارنامه عملی است که امیدواریم در شستا شکل بگیرد.


وی با بیان اینکه تاصیکو نیز در کنار دیگر هلدینگ‌های شستا اهداف و برنامه‌های خود را دنبال می‌کند، توضیح داد: پیگیری سه محور اصلی برنامه‌های معدنی تاصیکو در فولاد، مس و طلا و توسعه حضور در عرصه عناصر کم یاب مانند تیتانیوم، بخشی از راهبرد اصلی ما در سال جاری است. توضیح شفاف این خدمات و مطلع کردن مردم از آنچه در بنگاه‌های اقتصادی رخ می‌دهد، باید به عنوان بخش مهمی از کار روابط عمومی‌ها دنبال شود و در این زمینه تاصیکو تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

همچنین در ابتدای این جلسه، حسن محمدی، مدیر روابط عمومی شستا با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات در مسیر شفاف‌سازی فعالیت‌های این مجموعه، اظهار کرد: خوشبختانه در ماه‌های گذشته تحولات قابل توجهی در مسیر اطلاع رسانی فعالیت های شستا ایجاد شده که نتیجه تاکید جدی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر لزوم ایجاد شفافیت در تمامی حوزه‌هاست.


به گفته وی، در مسیر اجرای این سیاست‌ها، ابتدا نیاز به تحولاتی در روابط عمومی‌های شستا بود که در ماه‌های گذشته با برخی تحولات مثبت، نیروهایی که جوان، با تجربه و با دانش به روابط عمومی‌ها اضافه شدند و در گام بعدی نیاز به تعیین یک مسیر مشخص و راهبرد بلندمدت بود که به تدوین سند راهبردی اطلاع رسانی شستا انجامید.


محمدی با بیان اینکه این سند با همراهی تمام روابط عمومی‌های شستا آماده شده است، گفت: سند راهبردی اطلاع رسانی، در اختیار مدیرعامل شستا قرار گرفته تا پس از انجام بررسی‌های نهایی و موافقت قطعی، سند برای اجرا ابلاغ شود.


همچنین محسن بیدی، مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نیز در این جلسه با اشاره به همراهی و همدلی تیم شورای مدیران شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: اهمیت حضور مدیران روابط عمومی در شرکت ها امری غیر قابل انکار است و شستا توانسته در این خصوص پیشتاز باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد