درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40356صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 14 دی 1398 - 12:37
ثبت نام کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری تا 20 دی ماه ادامه دارد
ارتباطات اطلاعات بصری به طور کلی شامل تجسم اطلاعات، رابط های گرافیکی کاربر، تجزیه و تحلیل بصری و زبانهای بصری است. اطلاعات بصری به طور فزاینده ای برای تسهیل ارتباطات بین انسان و انسان از طریق اینترنت و دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد.
  

 ثبت نام کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری تا 20 دی ماه ادامه دارد.
 
 به گزارش ستاد خبری کنفرانس، همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR۱۳۹۸)، دو کارگاه تخصصی با موضوع ارتباطات بصری برگزار می شود تا سطح دانش و تجربه حرفه ای شاغلان روابط عمومی را در رابطه با طراحی معاصر و شیوه های ارتباط تصویری بهبود بخشد.
 
 کاربردهای ارتباطات بصری اکنون در همه حوزه های روابط عمومی بویژه روابط عمومی دیجیتال، وارد دوره رشد و گسترش پایدار شده و این کارگاه به عنوان یک رویداد مهم به بررسی جهان «ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی» می پردازد.
 
 علاقمندان جهت حضور در این کنفرانس، جشنواره و کارگاههای آموزشی‌ می‌توانند با مراجعه به سایت های www.irancpr.ir، www.shara.ir یا تماس تلفنی با شماره های ۸۸۶۱۷۵۷۶ و ۸۸۶۱۷۵۷۷ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام کنند.

 

ارتباط بصری از طریق زبان های گرافیکی یا نشانه ها مدتهاست که در بین انسانها با پیشینه ها و فرهنگ های مختلف و در دهه های اخیر بین انسان و ماشین انجام شده است. در دنیای دیجیتالی امروز، اطلاعات بصری به طور معمول با استعاره های مختلفی که معمولاً در زندگی روزمره بکار می رود مورد استفاده قرار می گیرد تا درک سریع و تجزیه و تحلیل آسان را در طی فرآیند ارتباطات تسهیل کند.


ارتباطات اطلاعات بصری به طور کلی شامل تجسم اطلاعات، رابط های گرافیکی کاربر، تجزیه و تحلیل بصری و زبانهای بصری است. اطلاعات بصری به طور فزاینده ای برای تسهیل ارتباطات بین انسان و انسان از طریق اینترنت و دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد.

محورهای کارگاه
همزمان با شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1398)، دو کارگاه تخصصی برگزار می شود تا سطح دانش و تجربه حرفه ای شاغلان روابط عمومی را در رابطه با طراحی معاصر و شیوه های ارتباط تصویری بهبود بخشد.

کارگاه آموزشی "ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی"
کاربردهای ارتباطات بصری اکنون در همه حوزه های روابط عمومی، وارد دوره رشد و گسترش پایدار شده و این کارگاه به عنوان یک رویداد مهم به بررسی جهان "ارتباطات بصری و کاربردهای آن در روابط عمومی" می پردازد.

مدرس:
محمود مختاریان، استاد روزنامه نگاری، مدرس دانشگاه

سرفصل ها
- اطلاعات، تصویر و تجسم
- فرم و محتوا
- سواد بصری
- بلاغت های بصری
- زیبایی شناسی رسانه ای
- تجزیه و تحلیل محتوای چندرسانه ای
- زیبایی شناسی محصولات انتشاراتی
- ارتباطات بصری در حوزه رسانه های اجتماعی
- ارائه نکات کاربردی

کارگاه آموزشی "نگاهی به آینده تولیدات و محصولات بصری"
تحقیقات و آمارها نشان می دهد یک فرد معمولی در هر ماه تقریبا 32 فیلم تماشا می کند و هنگامی که کسی یک ویدئو را تماشا می کند، درک خود را 74 درصد افزایش می دهد. این ها بعضی از دلایل ساده برای شروع استفاده از ویدیو و سایر ابزارهای بصری در سال های گذشته در حوزه روابط عمومی هستند. اگر روابط عمومی ها بخواهند پیام های اثربخشی تولید کنند، باید در مورد تصویر و ارتباطات بصری نیز آموزش ببینند.
کارگاه آموزشی "نگاهی به آینده تولیدات و محصولات بصری" در پاسخ به نیازهای جدید شاغلان روابط عمومی طراحی شده است.

مدرس:
دکتر مریم سلیمی، پژوهشگر ارتباطی و تصویری، مدرس دانشگاه

سرفصل ها
- تصویر و تصور
- چرا محتوای بصری؟
- مروری بر تحولات اخیر قالبهای مختلف بصری
- آشنایی با چند اصطلاح
- نگاهی به آینده تصویر و تولیدات بصری
- قالبهای بصری در رسانه های اجتماعی
- آینده روابط عمومی
- پیشنهادها

اطلاعات تماس
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی زیر ذیل مراجعه نمایند:
تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277
دورنگار: 88602308
صندوق پیامک: 30007153

وب سایت:
www.irancpr.ir

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد