درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 01:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40321صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 7 مهر 1398 - 23:19
محمدرضا پارسیان رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
دکتر فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران با صدور حکمی، محمدرضا پارسیان را به سمت رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منصوب کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دکتر فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران با صدور حکمی، محمدرضا پارسیان را به سمت رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منصوب کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در حکم شهردار منطقه ۲۰ تهران خطاب به محمدرضا پارسیان آمده است: با توجه به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس اداره روابط عمومی منطقه منصوب می گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری موثر از عوامل انسانی و امکانات موجود در راستای انجام وظایف محوله از جمله اطلاع رسانی و انعکاس سریع و دقیق و شفاف اخبار و بهبود کیفی و موثر برنامه های رسانه ای و خبری در راستای نیل به اهداف سازمانی و تحقق شعار «ری؛ شهر ایرانی اسلامی پیشرو» گام برداشته و موجبات خدمات رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز را فراهم آورید. از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را خواستاریم.
 
 محمدرضا پارسیان دانش آموخته کارشناسی روابط عمومی و از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه کشور با بیش از یک دهه سابقه فعالیت می باشد.
 
 در کارنامه حرفه ای رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، دبیرکلی سلسله نشست های علمی و عملی روابط عمومی ایران، مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مشاور روابط عمومی و امور بین الملل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران، ریاست انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر جمهوری اسلامی و همکاری در برگزاری جشنواره ها، سمپوزیوم ها، همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی روابط عمومی و نیز ارتباط با رسانه ها در حوزه های مختلف دیده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد