درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:48   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40202صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 21:26
مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین‌ الملل شهرداری مشهد گفت: روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و بین‌ الملل شهرداری مشهد گفت: روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.

به گزارش شارا، امیر اقتناعی در نشست شورای اداری روابط عمومی شهرداری و بین‌ ‌الملل مشهد اظهار کرد: معتقدیم روابط عمومی باید مشهد را آن‌گونه که هست، به کشور نشان دهد، به همین دلیل همکاری‌ها باید به میزانی باشد که منجر به هماهنگی شود و شدت آن به میزانی باشد که منتهی به یکپارچگی شود تا بتوانیم به صدای واحدی برسیم.

وی افزود: همکاری، هماهنگی و یکپارچگی مدل تعریف شده شهردار برای مدیریت شهری مشهد است که روابط عمومی شهرداری نیز باید این مهم را نصب‌العین خود قرار دهد تا صدای یکسان و رساتری را به گوش شهروندان برسانیم.

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌ الملل شهرداری مشهد با تاکید بر ایجاد هماهنگی درونی، گفت: ایجاد هماهنگی بین ادارات و سازمان‌ها جزو وظایف و اولویت‌های کاری قرار گرفته است.

وی با اشاره به سایر برنامه‌ها تصریح کرد: با نگاه توسعه‌ گرایانه مبتنی بر خروجی مثبت، کار خود را آغاز خواهیم کرد، به همین دلیل خروجی کار و نتیجه عملکرد افراد در کار اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

اقتناعی عنوان کرد: روابط عمومی باید بسترساز آرامش در فضای مدیریت شهری و در گام بعدی ترویج‌دهنده خدمات و زحمات مجموعه مدیریت شهری در جامعه باشد؛ در این مسیر هیچکدام بر دیگری مقدم نیست و میان آنها رابطه دو سویه برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و کارآمدی دو کلید واژه اصلی در این دوره کاری خواهد بود، افزود: البته باید توجه داشت به بهانه کارآمدی، سلامت را قربانی نکنیم، روابط عمومی باید به عنوان برنامه‌ریز دیپلماسی عمومی تعریف مشخص و واضحی داشته باشد، پس نباید خودمان را تنها خبرنگار صرف معرفی کنیم، بلکه باید به‌ عنوان سفیران مجموعه مدیریت شهری اقدام و عملکرد مثبتی داشته باشیم.

مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌ الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه استفاده از مدل‌های توسعه‌ای محلی و تدوین طرح جامع کمک‌رسان خواهد بود، اظهار کرد: کار روابط عمومی شهرداری هماهنگ کردن دیپلماسی عمومی در شهر است و رسانه هم می‌تواند بخشی از آن باشند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد